زنی در یکی از روستاهای شیراز ۸۰ کیلو شیشه داشت

زنی در یکی از روستاهای شیراز ۸۰ کیلو شیشه داشت

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 80 کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیس فارس و مبارزه با مواد مخدر فراجا در شیراز خبر داد.

حوادث اول فارس : سردار “یوسف ملک‌زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند خانمی در منزل خود در یکی از روستاهای شهرستان “شیراز” اقدام به دپو شیشه کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به منزل قاچاقچی اعزام و در بازرسی از آن مکان ۸۰ کیلوگرم شیشه را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی زن‎ دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد مواد مخدر مکشوفه از استان‌های شرقی وارد کشور شده است.
سردار “ملک‌زاده” با اشاره به نقش مهم پلیس در مبارزه با مواد افیونی، خاطر نشان کرد: خادمان مردم در انتظامی استان فارس در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

مطالب مرتبط

کشف انبار مواد مخدر در یکی از محله‌های شیراز توسط پلیس قزوین

شهروندان از پذیرفتن بسته‌های امانتی از دیگران خودداری کنند

توزیع ناخواسته آب‌نبات‌های بسیار گرانقیمت «شیشه» ای بین نیازمندان توسط موسسه خیریه

نظرات