مردان عاشق زنانی با این ۱۴ ویژگی می شوند

مردان عاشق زنانی با این ۱۴ ویژگی می شوند

مردان برای انتخاب همسر به دنبال زن ایده آل هستند، زیرا آن ها در انتخاب همسر می خواهند از هر نظر درست ترین و عالی ترین انتخاب را داشته باشند. البته زنی ایده آل ممکن است از نظر هر مردی ویژگی های خاصی داشته باشد. با این حال، برخی ویژگی هایی وجود دارد که می […]

مردان برای انتخاب همسر به دنبال زن ایده آل هستند، زیرا آن ها در انتخاب همسر می خواهند از هر نظر درست ترین و عالی ترین انتخاب را داشته باشند. البته زنی ایده آل ممکن است از نظر هر مردی ویژگی های خاصی داشته باشد.زن ایده آل|مردان عاشق زنانی با این 14 ویژگی می شوند

با این حال، برخی ویژگی هایی وجود دارد که می توان برای زن ایده آل برشمرد. در بخش خانواده و زناشویی ۱۴ ویژگی زن ایده آل بررسی شده است.

۱۴ ویژگی زن ایده آل

۱.شوهرش را تشویق می کند

زن ایده آل، یکی از نقش های مهم زن در زندگی مرد این است که به عنوان یک منبع تشویق و حمایت در شرایط خوب و بد عمل کند. او شوهرش را تشویق می کند و نشان می دهد که چقدر دوستش دارد. وقتی مردان زمان های چالش برانگیزی را تجربه می کنند، همیشه در کنار او است و با تشویق و حمایت از آن شرایط دشوا ربا هم عبور می کنند.

۲.بهترین دوست شوهرش است

یک زن خوب بی وفایی نمی کند زیرا شوهرش تنها معشوق اوست. علاوه بر این، او می تواند دوستان نزدیک داشته باشد، اما شوهرش بهترین دوست او است. اگر مسائل معلقی وجود داشته باشد، او ابتدا با شوهرش که بهترین دوست او است صحبت می کند

 ۳.او نسبت به شوهرش صادق است

زن ایده آل، یک مرد تنها زمانی می تواند به همسرش اعتماد کند که او بارها صداقت خود را ثابت کرده باشد. ازدواج های پایدار بر اساس صداقت و ارتباط موثر ساخته می شوند. صداقت یک پیچ و تاب دارد؛ شما مجبور نیستید چیزی را به صراحت بگویید به عنوان مثال، اگر کفش‌های او را دوست ندارید، می‌توانید با خرید جفت‌های جدید آن‌ها را جایگزین کنید.

۴.او رمانتیک است

زن ایده آل، وقتی صحبت از روابط عاشقانه می شود، یک همسر خوب می داند که چگونه این موضوع را در زندگی خود ایجاد کند. او برای سورپرایز کردن همسرش برنامه ریزی می کند و کارهای کوچکی انجام می دهد که شوهرش را غافل گیر کند. او نسبت به نیازهای شوهرش حساس است و آن ها را عاشقانه پاسخ می دهد.

۵.با شوهرش ارتباط موثر برقرار می کند

همسر خوب بودن مستلزم داشتن ارتباط موثر است. وقتی مسائلی در زندگی زناشویی پیش می‌آید، او سعی می‌کند به جای سکوت در مورد آنها، ارتباط خود را باز نگه دارد. او برای حل مشکلات تلاش می کند و در تمام شرایط دشوار با همسرش به خوبی ارتباط برقرار می کند و با هم مسائل را حل می کنند.

۶.از شوهرش قدردانی می کند

زن ایده آل، یکی از ویژگی های یک زن خوب این است که دست آوردهای شوهرش را وسیله ای برای رقابت نمی بیند. بلکه از او قدردانی می کند و تلاش های او را تصدیق می کند. اگر فرزندانی وجود داشته باشند، او از فرصت استفاده می کند و از موفقیت همسرش برای ایجاد انگیزه در آنها استفاده می کند.

۷.به روابط جنسی اهمیت می دهد

به طور کلی، مردان عاشق زنانی هستند که در رختخواب خوب هستند. زیرا رابطه جنسی یکی از نیازهای اصلی مردان است. در واقع برای برخی از مردان یکی از ویژگی های مهم یک همسر خوب را در رختخواب می داند. یک زن خوب در مورد چگونگی رضایت شوهرش در رختخواب تحقیق و جست و جو می کند. اگر شوهرش سبک جنسی خاصی را دوست دارد، بر آن مسلط است و بهترین ها را در رختخواب به او هدیه می دهد.

۸.به شوهر نگاه مثبت دارد

زن ایده آل، وقتی همه چیز در خانه تیره و تار به نظر می رسد، یک همسر خوب می داند که باید نگرش مثبتی داشته باشد تا جو را عوض کند. او علاوه بر مثبت اندیشی، خانه را حتی در مواقعی که خسته کننده است نیز در وضعیت خوبی نگه می دارد. زیرا او باور دارد که خانه محل آرامش است. پس این آرامش را به همسر و بچه هایش هدیه می هد

۹.به شوهرش احترام می گذارد

یک ازدواج موفق با احترام رشد می کند. اگر به دنبال ویژگی های یک همسر خوب هستید، مطمئن شوید که او خانم محترم و با فرهنگی است. علاوه بر این، یک زن خوب از تلاش شوهرش قدردانی می کند و شوهر نیز با احترام و محبت پاسخ می دهد.

۱۰.او با اعتماد به نفس راه می رود

زن محبوب با اعتماد به نفس است. او با اعتماد به نفس راه می رود و همیشه در راه رفتن یا نشتن حالت بدنش را صاف نگه می دارد. به هر ملاقاتی که می روید، هدف ملاقات خود را از قبل مشخص کنید.

در مورد کسی که قرار است ملاقات کنید، اطلاعات به دست بیاورید. سعی کنید قبل از ورود به اتاق ژست های قدرتی انجام دهید و حالت عاطفی خود را تنظیم کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. سر وقت به ملاقات برسید و با لبخند وارد شوید.

۱۱.متناسب با هر مناسبت لباس می پوشد

زنان باکلاس، به موقعیتی که هر روز با آن روبرو خواهید شد فکر کنید. با چه کسی ملاقات خواهید کرد؟ ملاقات رسمی است یا غیر رسمی؟ ملاقات در شب است یا روز؟ چگونه باید لباس بپوشید؟ خانم‌های باکلاس تمایل دارند محافظه‌کارانه لباس بپوشند، اما این بدان معنا نیست که آن‌ها راحت نیستند.

این بدان معنی است که آنها می خواهند متانسب با هر مناسبت لباس بپوشند. به عنوان مثال در یک ملاقات رسمی یا کاری، هرگز لباسی به سبک لباس مهمانی یا اسپورت به تن نمی کنند بلکه تلاش می کنند لباس رسمی داشته باشند.

۱۲.به سیگنال های ناخودآگاه در اتاق توجه می کند

زن دوست داشتنی دقت و تمرکز بالایی دارد. او نسبت به اطرافیان و سیگنال هایی که می فرستد آگاه  است. به علائمی که دیگران در مورد نیات و احساسات خود می دهند، توجه می کند. روی افرادی که می خواهد ملاقات کند تمرکز می کند و به زبان بدن آنها توجه دارد.

آیا آنها در مورد شما خندان، علاقه مند و کنجکاو هستند؟ اگر چشمان آنها سرگردان است، از آنها سؤالی بپرسید که علاقه آنها را جلب کند و آنها را وادار کند تا به مکالمه شما توجه کند.

۱۳.او پیام ها را از طریق زبان بدن خود منتقل می کند

زن موفق بر روی یک احساس قوی تمرکز می کند تا پیامی را از طریق چهره، بدن و رفتار خود منتقل کند.

این به او کمک می کند تا از جذابیت درونی خود استفاده کند. یک احساس واحد، مانند احساس اشتیاق برای ماموریت خود، باعث می شود که بر هدف خود تمرکز کند و در دیگران پاسخ مثبت ایجاد می کند. او این گونه جلب توجه می کند.

۱۴.او اهدافش را دنبال می کند

زن ایده آل بسیار قوی و قدرتمند است. او همیشه در زندگی شخصی و اجتماعی اش هدف دارد و به دنبال تحقق رویاهای خود است. به همین علت همیشه آماده است تا با افراد در جهت تحقق اهداف خود تعامل کند. البته او تلاش می کند خودش باشد و در رفتار خود با دیگران صادق باشد. به همین دلیل به خوبی توجه هر مردی را به خود جلب می کند.

مردان عاشق و دلباخته چه زنانی می‌شوند؟

مطالب مرتبط

۱۵ ویژگی مردان که باعث عشق دیوانه وار زنان می شود

۱۶ ویژگی مردان که زنان را شیفته و عاشق خود می کند

۵ اشتباه مردان در زندگی مشترک که زنان را فراری می دهد

نظرات

  • ساغر

    تاریخ : ۲ - آذر - ۱۴۰۱

    خدالعنت کنه مردی روکه زن داری بلدنیست وزن میگیرهه


  • ساغر

    تاریخ : ۲ - آذر - ۱۴۰۱

    خدالعنت کنه مردی روکه زن داری بلدنیست وزن میگیره،ولعنت کنه مردی روکه بااختلاف سن زیادبچه زن میگیره


  • ناشناس

    تاریخ : ۲ - آذر - ۱۴۰۱

    اتفاقا شوهر من بد ترین خیانت ها رو کرده در حق من ۲۷ ساله هستم با دوتا بچه دیگه با هر کسی ک بگی دوست آشنا فامیل وارد رابطه شده حرمت زن شوهری شکسته دیگه دلم باز نمیشه بهش محبت بکنم فقط به عشق بچه هام موندم خیلی سخت ک جوانیتو یک آدم هوس باز نابود بکنه ..دعام کنید


  • سارا

    تاریخ : ۲ - آذر - ۱۴۰۱

    باید دید طرفت کیه مثلا همسرت دزد باشه میشه باهاش مدارا کنی باید ولش کنی بره که بره


  • ناشناس

    تاریخ : ۲ - آذر - ۱۴۰۱

    نظرم عوض شد


  • ناشناس

    تاریخ : ۲ - آذر - ۱۴۰۱

    همه زنها تا خودا گاه همین طوری هستند


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    خوب مردی نمانده اسکندر مقدونی یکی شون بود


  • M

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    مردی که ذاتش بد باشه درست بشو نیست که نیست ،من ۱۷ سال ازدواج کردم ،یعنی هیچی براش کم نزاشتم جونمو براش دادم ۷ بار افتاد زندان هر ۷ بار یک تنه دنبال کاراش افتادم آزادش کردم ، خانوادش اصلا نزدیک نیومدن ، ولی اون تمام زحمات منو نادیده گرفت ،هر وقت خودش گیر باشه به من احتیاج داره سخت ،ولی خدا نیاره اون روز و که من ی مشکل داشته باشم اصلا میگه نمیشناسمت همچون روشو بر میگردونه ، من از خودم گذشتم به خاطر بچه هام به خاطر آبروی خانوادم آبروی خودم سوختم و ساختم ، حالا بماند چه بلاهایی سر ما آورده این چند سالی ،خداوند از همچون مردایی هیچ وقت نمیگذره


  • eoosoof

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    مرد باید انقد به خانومش محبت و توجه بکنه و نگزاره حتی پدر و مادر خود و خانومش دخالتی تو زندگیشون کنه تا این روابط خانوم نسبت به شوهرش بهتر باشه تا لذت بیشتر بدون دغدغه و فکر در کنار همدیگر سپری کنند این زن و شوهر هستن که با عشق واقعی به همدیگر لحضات خوش به یکدیگر هدیه می‌دهند و … به مادر شوهر و مادر زن هایی که مدام این زندگی پر عشقو محبت را با دخالت های بی جا خراب میکنن آخه یکی نیست به اینها بگه آخر عمری چرا انقد به جای خوبی بدی می‌کنی که فردای قیامت باید جوابگوی خدا باشی بدهم اسم خودشونو میزان مسلمون والا این افراد از …هم بدترن البته بلانسبت…


  • رضا

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    زن مطلقه میخوام ۰۹۹۰_+++-۱۸-۰۵


  • هاتف

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    به نظر من اگه زن زرنگ باشه و با اخلاق و نیازهای جنسی همسرشو جوابگو باشه مرد هم به هیچ کس دیگه ای فکر نمیکنه


  • Seyed

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام نظراتو خوندم
    اول اینکه اول ادمو خداوند خلق کرد بعد برای اینکه تنها نباشه حوا رو افرید از اقای جنتی بپرسید که ایشونم تشریف داشته اون زمان
    دوما دید تا حالا یجا اشپزش مردباشه و غذاش اشغال نتیجه مردا از پس همه کارا برمیان
    سوما خانومی که میای اینجا پیام میزاری ما مردا اگه نبودیم تو وجود نداشتی دختر خوب ??


  • خوش بخت

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    به نظر من زن درهر حال باید خودشو فدای شوهرش کنه


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    برای مرداهرکاری بکنی بازم ایناسیرنمیشن چشمشون می چرخه خاک برسرتون مردا


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    هر مردی لیاقت این همه لطف نداره بستگی به رفتار شوهر هست اگه واسه زنش سنگ تموم بزاره از هر نظر زن هم قدر دان میشه


  • طاهره

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    هرچی به بعصی خوبی کنی ادم نمی شه دات مرد باید خوب باشه مرد بد خوب بشو نیست خدا لعنت کند زنی راکه با مرد زن دار ازدواج کند


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    اقا منم شوهر میخوام????


  • بهروزعضدی.

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    همه ی این رفتارها در ایمان داشتن و نداشتن به خدا است.درصدبالای پدر و مادر و برادر و خواهر…داریم هیچ کس صدرصد نه خوب است و نه بد.استقامتان درمقابل بدان به بهشت می روند.خدا در این دنیا به مظلومان پاداش داده و می دهد


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    همسر میخای خخخخخ


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    همسر میخوام ۰۹۱۶——


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    همدم میخوام…


  • سارا

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    مرد جماعت ادم نمیشه فکر میکنن کلفت اوردن برای خونه وخانواده اش


  • عبداله

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    زن میخوام شمارم


  • عبداله

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام زن مطلقه میخوام شمارم ۰۹۱****۷۹۱۷ تورو خدا کمکم کنید


  • علی

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام من میخوام با یک خانم مطلقه ازدواج کنم اگه کسی هست شمارم ۰۹۱۶***۷۹۱۷


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    خانم سالومه اینکه خودت رو بکشی فقط دشمنانت راشادمیکند بهترین کار اینست که برایت حرفهای دیگران مهم نباشدچون اگرهمه ی دنیاجمع شوندکه به توضربه ای بزنند ولی خدانخواسته باشدنمیتوانند، اعتمادبه خداوند داشته باش که هرکس به توظلمی کندعقوبت میشود عزیزم دوست خداباش که خدابرای تو وهمه ی ماکافیست.


  • ياس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    اصلا آدما چی هستن که ما بخوایم به خاطرشون خودمون و تغییر بدیم هیچ آدمی ارزش نداره خودت و تغییر بدی براش چه زن چه مرد فقط ملاک خداهست و بس


  • S

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    همه انگشتها یکی نیستن خوب من از یه خانم نارو خوردم


  • S

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    همه انگشتها یکی نیستن خوب من از یکی خانم نارو خوردم


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    من اوایل خیلی به مرد زندگیم اهمیت میدادم کار به جایی کشید پرو شد ومنو از زندگی بیرون کرد
    منم دیگه بهش اهمیت ندادم آدم شده ونشسته لرا خودش زندگی میکنه
    مردها جنبه ی عشق و اهمیت ندارن


  • نظرمن این هست هرچه کمتر به مرد رو بدی زندگی شیرین تر هست

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    من اوایل خیلی به مرد زندگیم اهمیت میدادم کار به جایی کشید پرو شد ومنو از زندگی بیرون کرد
    منم دیگه بهش اهمیت ندادم آدم شده ونشسته لرا خودش زندگی میکنه
    مردها جنبه ی عشق و اهمیت ندارن


  • محمد

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    به این خانمی که گفته برای شوهرش جون میده ، احسنت می گم اما می پرسم مگه همچین زنی ام هست من که برا خونواده هر کاری می کنم میگن وظیفته واقعا از ازدواج پشیمون شدم از دروغ و عدم صداقت و ریا در یک کلام از دین و دنیای اینا بیزار شدم .


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    به این خانمی که گفته برای شوهرش جون میده ، احسنت می گم اما می پرسم مگه همچین زنی ام هست من که برا خونواده هر کاری می کنم میگن وظیفته واقعا از ازدواج پشیمون شدم از دروغ و عدم صداقت و ریا در یک کلام از دین و دنیای اینا بیزار شدم .


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    انسانهادارای عقایدمتعددی هستندوشمافقط عقیده ایی که باان زندگی کردی میشناسی ومی توانی درموردش کلام کنی اماقضاوت سخت ترازآن هست.


  • یاسمین

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    به امید روزی که مردهای بی ارزش نابود بشن


  • M

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    به نظر من زن خوب زنی که ..باشه???


  • میلاد

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    ..داوری


  • ماری

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    ب مرد جماعت رو ندید ۱۰ سال بهترین روزها رو براش گذاشتم آخر سر هم رفت با ی دختر ۱۸ ساله ک ۱۶ سال از خودش کوچیکتر گف تو دیگه ب درد نمی خوری ذات بد نیکو نگردد چون ک بنیادش بد است مس ب هیچی نیست خانما ب جنس خودتون خیانت نکنید مرد خیانتکار ارزش هیچی نداره


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام من برای شوهرم جون میدم حالا دیگه هرکی هرچی میخاد بگه


  • رهگذر

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    خانم سالومه اگر میخوای آرامش داشته باشی ، نماز اول وقت باتوجه رو خیلی بهش اهمیت بده ، افراد دورو برت رو همون جوری که هستن قبول کن نه اون جوری که دلت می خواد باشن یادت باشه که خدایی داری که همه جوره میشه روش،حساب کنی و خیلی هم بیشتر از شوهرت دوست داره، با اون بپر و دلت رو فقط با اون خوش کن ، یادت نره که همه کاره اونه، باقیه کشکن، فقط یه وسیله که خوت رو به خدا نزدیکتر کتی، فکر خود کشی هم از سرت بیرون کن . ضمنا جواب بدی ها رو باخوبی بده ودلت رو به پاداشی که از خدا میگیری که همون آرامشه خوش کن و در آخر واسه منم دعا کن که فقط حرف نزنم خودم هم توی موقعیت های حساس زندگیم به حرفام عمل کنم، راستش حرف زدن راحته ولی وقتی توی لحظات خاص بهش عمل کنی هنره .


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    همیشه و همه جا مینویسین خانمها ال کنین تا شوهرتون دوستتون داشته باشه بل کنین تا دوستتون داشته باشه،اما با آدم بی صفت هر کاری کنی بازم بی صفته و برای مرد اصیل و سالم نیازی نیست خودتو به آب و آتیش بزنی تا دوستت داشته باشه…خانمها و دخترخانمها اول خودتو دوست داشته باش و ارزش به خودت بده .قدم اول همینه بقیه هم از تو یاد میگیرن چجوری باهات رفتار کنن.


  • ت

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام. من ۲۰ سال شوهرم ومادرشا که همیشه وسط زندگیم بود یعنی توی خونه وسط پذیرایی می‌خوابید موقع جایی رفتن دنبالمون بود وهمش مزاحم بد تحمل کردم وشوهرم اینا وظیفه من میدونست .ازش زده شدم فقط به خاطر بچه هام دارم روزگار می‌گذرانند .


  • ناشناس

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    نطر منم اینه نباید به هیچ مردی رویداد چون مردها لیاقت محبت زیادی رو ندارن ما خانم ها فقط باید خودمون رو دوست داشته باشیم وبه خودمون احترام بزاریم همین ….وقتی خودمونرو دوست داشته باشیم اون مرد هم به سمت ما کشیده میشه خانم ها فقط خودتون وجودتون بس


  • سالومه

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    من همه جوره براش هستم ولی چون مادرش ازم خوشش نمیاد اونم همه جوره داره رنجم میده ۲بار تصمیم به خودکشی گرفتم ولی ازترس گناهش کنار کشیدم اگه گناه نبود حتما خودمو میکشتم من خیلی دارم عذاب میکشم مرگم آرزومه برام خیلی دعا کنید دیگه نمیدونم چکار کنم خیلی دررنجم


  • زری

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۴۰۱

    زن خوب همیشه کناره شوهرشه حتی تو سخ ترین شرایط


  • معصومه

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۴۰۱

    برررررو بابا


  • فاطی

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۴۰۱

    لطف کنیدایناروبرامردهاهم بکارببریدزن همش همچین وظیفه هایی نداره کلفت هم نیس مردجماعت رونبایدلوس کردهرچ اینکاراروکنیم بدترسوارزن میشه پررومیشه پس هرچی محل نزاریم ارزشمون بالاتره درضمن شماهم لطف کن چرت نگومردجماعت لیاقت نداره بایدباچماق ازش پذیرایی کنن


  • ماهک

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۴۰۱

    رسما زن باید کلفت باشه برای شوهر?


  • ممد

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۴۰۱

    زن خوب زنیه که شوهرش اونو خوب بدونه، فقط همین، ?


  • فهیمه

    تاریخ : ۲۹ - آبان - ۱۴۰۱

    خدا لع….ون کنه کودنا دست از سرم بردارید نابود زشید همتووونم