مردان عاشق زنانی با این ۱۴ ویژگی می شوند

مردان عاشق زنانی با این ۱۴ ویژگی می شوند

مردان برای انتخاب همسر به دنبال زن ایده آل هستند، زیرا آن ها در انتخاب همسر می خواهند از هر نظر درست ترین و عالی ترین انتخاب را داشته باشند. البته زنی ایده آل ممکن است از نظر هر مردی ویژگی های خاصی داشته باشد. با این حال، برخی ویژگی هایی وجود دارد که می […]

مردان برای انتخاب همسر به دنبال زن ایده آل هستند، زیرا آن ها در انتخاب همسر می خواهند از هر نظر درست ترین و عالی ترین انتخاب را داشته باشند. البته زنی ایده آل ممکن است از نظر هر مردی ویژگی های خاصی داشته باشد.زن ایده آل|مردان عاشق زنانی با این 14 ویژگی می شوند

با این حال، برخی ویژگی هایی وجود دارد که می توان برای زن ایده آل برشمرد. در بخش خانواده و زناشویی ۱۴ ویژگی زن ایده آل بررسی شده است.

۱۴ ویژگی زن ایده آل

۱.شوهرش را تشویق می کند

زن ایده آل، یکی از نقش های مهم زن در زندگی مرد این است که به عنوان یک منبع تشویق و حمایت در شرایط خوب و بد عمل کند. او شوهرش را تشویق می کند و نشان می دهد که چقدر دوستش دارد. وقتی مردان زمان های چالش برانگیزی را تجربه می کنند، همیشه در کنار او است و با تشویق و حمایت از آن شرایط دشوا ربا هم عبور می کنند.

۲.بهترین دوست شوهرش است

یک زن خوب بی وفایی نمی کند زیرا شوهرش تنها معشوق اوست. علاوه بر این، او می تواند دوستان نزدیک داشته باشد، اما شوهرش بهترین دوست او است. اگر مسائل معلقی وجود داشته باشد، او ابتدا با شوهرش که بهترین دوست او است صحبت می کند

 ۳.او نسبت به شوهرش صادق است

زن ایده آل، یک مرد تنها زمانی می تواند به همسرش اعتماد کند که او بارها صداقت خود را ثابت کرده باشد. ازدواج های پایدار بر اساس صداقت و ارتباط موثر ساخته می شوند. صداقت یک پیچ و تاب دارد؛ شما مجبور نیستید چیزی را به صراحت بگویید به عنوان مثال، اگر کفش‌های او را دوست ندارید، می‌توانید با خرید جفت‌های جدید آن‌ها را جایگزین کنید.

۴.او رمانتیک است

زن ایده آل، وقتی صحبت از روابط عاشقانه می شود، یک همسر خوب می داند که چگونه این موضوع را در زندگی خود ایجاد کند. او برای سورپرایز کردن همسرش برنامه ریزی می کند و کارهای کوچکی انجام می دهد که شوهرش را غافل گیر کند. او نسبت به نیازهای شوهرش حساس است و آن ها را عاشقانه پاسخ می دهد.

۵.با شوهرش ارتباط موثر برقرار می کند

همسر خوب بودن مستلزم داشتن ارتباط موثر است. وقتی مسائلی در زندگی زناشویی پیش می‌آید، او سعی می‌کند به جای سکوت در مورد آنها، ارتباط خود را باز نگه دارد. او برای حل مشکلات تلاش می کند و در تمام شرایط دشوار با همسرش به خوبی ارتباط برقرار می کند و با هم مسائل را حل می کنند.

۶.از شوهرش قدردانی می کند

زن ایده آل، یکی از ویژگی های یک زن خوب این است که دست آوردهای شوهرش را وسیله ای برای رقابت نمی بیند. بلکه از او قدردانی می کند و تلاش های او را تصدیق می کند. اگر فرزندانی وجود داشته باشند، او از فرصت استفاده می کند و از موفقیت همسرش برای ایجاد انگیزه در آنها استفاده می کند.

۷.به روابط جنسی اهمیت می دهد

به طور کلی، مردان عاشق زنانی هستند که در رختخواب خوب هستند. زیرا رابطه جنسی یکی از نیازهای اصلی مردان است. در واقع برای برخی از مردان یکی از ویژگی های مهم یک همسر خوب را در رختخواب می داند. یک زن خوب در مورد چگونگی رضایت شوهرش در رختخواب تحقیق و جست و جو می کند. اگر شوهرش سبک جنسی خاصی را دوست دارد، بر آن مسلط است و بهترین ها را در رختخواب به او هدیه می دهد.

۸.به شوهر نگاه مثبت دارد

زن ایده آل، وقتی همه چیز در خانه تیره و تار به نظر می رسد، یک همسر خوب می داند که باید نگرش مثبتی داشته باشد تا جو را عوض کند. او علاوه بر مثبت اندیشی، خانه را حتی در مواقعی که خسته کننده است نیز در وضعیت خوبی نگه می دارد. زیرا او باور دارد که خانه محل آرامش است. پس این آرامش را به همسر و بچه هایش هدیه می هد

۹.به شوهرش احترام می گذارد

یک ازدواج موفق با احترام رشد می کند. اگر به دنبال ویژگی های یک همسر خوب هستید، مطمئن شوید که او خانم محترم و با فرهنگی است. علاوه بر این، یک زن خوب از تلاش شوهرش قدردانی می کند و شوهر نیز با احترام و محبت پاسخ می دهد.

۱۰.او با اعتماد به نفس راه می رود

زن محبوب با اعتماد به نفس است. او با اعتماد به نفس راه می رود و همیشه در راه رفتن یا نشتن حالت بدنش را صاف نگه می دارد. به هر ملاقاتی که می روید، هدف ملاقات خود را از قبل مشخص کنید.

در مورد کسی که قرار است ملاقات کنید، اطلاعات به دست بیاورید. سعی کنید قبل از ورود به اتاق ژست های قدرتی انجام دهید و حالت عاطفی خود را تنظیم کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. سر وقت به ملاقات برسید و با لبخند وارد شوید.

۱۱.متناسب با هر مناسبت لباس می پوشد

زنان باکلاس، به موقعیتی که هر روز با آن روبرو خواهید شد فکر کنید. با چه کسی ملاقات خواهید کرد؟ ملاقات رسمی است یا غیر رسمی؟ ملاقات در شب است یا روز؟ چگونه باید لباس بپوشید؟ خانم‌های باکلاس تمایل دارند محافظه‌کارانه لباس بپوشند، اما این بدان معنا نیست که آن‌ها راحت نیستند.

این بدان معنی است که آنها می خواهند متانسب با هر مناسبت لباس بپوشند. به عنوان مثال در یک ملاقات رسمی یا کاری، هرگز لباسی به سبک لباس مهمانی یا اسپورت به تن نمی کنند بلکه تلاش می کنند لباس رسمی داشته باشند.

۱۲.به سیگنال های ناخودآگاه در اتاق توجه می کند

زن دوست داشتنی دقت و تمرکز بالایی دارد. او نسبت به اطرافیان و سیگنال هایی که می فرستد آگاه  است. به علائمی که دیگران در مورد نیات و احساسات خود می دهند، توجه می کند. روی افرادی که می خواهد ملاقات کند تمرکز می کند و به زبان بدن آنها توجه دارد.

آیا آنها در مورد شما خندان، علاقه مند و کنجکاو هستند؟ اگر چشمان آنها سرگردان است، از آنها سؤالی بپرسید که علاقه آنها را جلب کند و آنها را وادار کند تا به مکالمه شما توجه کند.

۱۳.او پیام ها را از طریق زبان بدن خود منتقل می کند

زن موفق بر روی یک احساس قوی تمرکز می کند تا پیامی را از طریق چهره، بدن و رفتار خود منتقل کند.

این به او کمک می کند تا از جذابیت درونی خود استفاده کند. یک احساس واحد، مانند احساس اشتیاق برای ماموریت خود، باعث می شود که بر هدف خود تمرکز کند و در دیگران پاسخ مثبت ایجاد می کند. او این گونه جلب توجه می کند.

۱۴.او اهدافش را دنبال می کند

زن ایده آل بسیار قوی و قدرتمند است. او همیشه در زندگی شخصی و اجتماعی اش هدف دارد و به دنبال تحقق رویاهای خود است. به همین علت همیشه آماده است تا با افراد در جهت تحقق اهداف خود تعامل کند. البته او تلاش می کند خودش باشد و در رفتار خود با دیگران صادق باشد. به همین دلیل به خوبی توجه هر مردی را به خود جلب می کند.

مردان عاشق و دلباخته چه زنانی می‌شوند؟

مطالب مرتبط

۱۵ ویژگی مردان که باعث عشق دیوانه وار زنان می شود

۱۶ ویژگی مردان که زنان را شیفته و عاشق خود می کند

۵ اشتباه مردان در زندگی مشترک که زنان را فراری می دهد

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۴ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام عزیزان می دونید خدا توقران گفته زن خوب زنیه که صالحات قانتات حافظات للغیب باشه یعنی نیکوکار فرمانبردار شوهر باشه واز خودش ومال شوهرش در نبودش مواظبت می کنه


  • نفس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    من که خودم مجردهستم ولی اینومیدونم که آدمافرق دارن باهم دیگه


  • حمید

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خوب چگونه زن را عاشق خودمان کنبم


  • م

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام از نظر من همه زنها و مرد ها مشکل زندگی دارند باید صبور باشید وبه خدا توکل کنی وهمه ۰چیز درست می شود زن وظفیه دارد راضی شوهرش رانگه دارد من ۲۰ ساله زدواج کردم خدا را شکر از شوهرم زاضی هستم ??


  • Yass

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    زن بااین خصوصیات نصیب کارگری بدبخت مثل ماها نمیشه اگر هم این خصوصیات داشته باشه فقط تا زمان عقد ومعلوم شدن مهریه اش پابرجا میمونه خرش از پل بگیره عروس خانم مثل لیموشیرین تلخ میشه مادرعروس هم بدتر ازاون


  • عل

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام من چی بگم۶سال ککه هرکاری که میکنم زنم با من رابطه نداشته توحسرت هستم چکارکنم کسی هست کمک من کنه برام دعاکنید


  • بی کس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    آنقدر از شوهرم بدی دیدم که همه از نظرم بدن ای کاش به مردها بفهمونیم که وقتی نمی تونن زن نگه داری کنند زن میارن و اگه نمی تونن هوس و دست بزناشونو ترک کنند تشکیل خانواده ندن و برای زنها ای کاش می فهمیدیم مردها ارزش اینو ندارن که شب و روز گریه و زاری براشون کنیم
    واینم برای همه که ای کاش می فهمیدم هرگز خیانت نکنیم چون هیچکس ارزش اینو ندارنه


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    آنقدر از شوهرم بدی دیدم که همه از نظرم بدن ای کاش به مردها بفهمونیم که وقتی نمی تونن زن نگه داری کنند زن میارن و اگه نمی تونن هوس و دست بزناشونو ترک کنند تشکیل خانواده ندن و برای زنها ای کاش می فهمیدیم مردها ارزش اینو ندارن که شب و روز گریه و زاری براشون کنیم
    واینم برای همه که ای کاش می فهمیدم هرگز خیانت نکنیم چون هیچکس ارزش اینو ندارنه


  • بلوچ

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خدا همه چیز میبینه میشنوه پس نه مرد نگران باشه نه زن به خودتون بیای


  • زهرا

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    من عاشق شوهرمم از هیچ لحاظ براش کم نمیزارم خدایی اونم از هر لحاظ عالیه ۲۰ ساله ازدواج کردم ۳۳ سالمه


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    مرد هستم .زن مایعه آرامش بدون زن مرد حرمت نداره .ارزش زندگی در خونه‌وساختمان نیست بلکه زن.پس لطفاً به زنهایتون احترام قائل باشید.در کارهای خونه کمک کنیم .کسی که زن داره با دیگران محبت کند .این انسان بی‌عقل


  • مریم

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    برخی مردا جنبه محبت ندارن.
    خانم ها بیخود خودتون سبک نکنید.خودتون دوست داشته باشید.همیشه مرتب وخوش بو باشید خودتون دوست داشته باشید.تا همسرتون ..بهتون احترام بزاره.فقط نسبت به همسر وفرزندان تون صادق باشید.✌


  • بلوچ

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    من دختری ۲۵ساله هستم تو سن ۱۷ سالگی ازدواج کردم و هیچ مشکلی تو زندگیم نبود شاد و خرم بودم با خودم گفتم من خوشبخت ترین دختر روزمینم ولی الان دوسال هست تو زندگیم مشکل داشتم بازم از خدا میخواهم مشکلم را حل کنه هیچ مردی دیگه ای نمیتونه مشکل زندگیم را درست کنه بجز اون بلای من به هیچ مردی توهین نمیکنم مردها کل هست نیستشون را برای زندگیشون فدا میکنن یکم حق بدی خانمه


  • امید

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خدمت خانومی که گفت می‌خوام خودمو بکشم …اگه مشکل از اوناست چرا تو میخوای خودتو بکشی ….؟!!؟


  • عبداله

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام به همگی.زندگیتونودوست داشته باشید به حرفای پوچ اهمیت ندید.مشکلات برای همه وجود داره ولی مهم مدیریت مشکله.سعی کنید مثبت اندیش وشادباشید اونوقت معجزه حلال مشکلات راببینید.


  • ناز.

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    ادم باید خودش عاقل باشه . پس احترام بخود چی میشه .


  • R

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    این حرفا همش الکیه فقط خودتون باشیدو واسه دل خودتون زندگی کنینن اونجور که به رضایت قلبیتون برسید وگرنه هرکاری واسه مردا بکنید از نظر اونا یجاش میلنگه


  • محمد

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خدایا همه روبه راه راست هدایت کن


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    من شوهر دارم هر کی میخوای تحویلش بدم


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    زن خوب همیشه خوبه مرد خوبم تا اخر خوبه مه راضیم شکر خدا?


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    مرد خوب خوبه زن خوبم همیشه خوب خواهد بود این نظر منه


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    آخ که هرچی میکیشم از دست مردهاست


  • شهلا

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    برخی بوی از مردانگی نبرده اند فقط اسم مرد را با خود یدک می‌کشند همین


  • فریبا

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    مردها ایاقت ندارن که بهشون خوبی کنی
    هر چه محبت بکنی پشیمان میشی
    خانم های گل فقط خودتون رو دوست داشته باشید کافیه
    فقط به خاطر خودتون به خودتون برسید تا روحیه تون خوب باشه والا اونا زیبایی های شما رو که نمی بینند کور هستن چشم اونا فقط دنبال دیگری ست نه شما


  • یع بنده خدا

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خخ?واقعا ک
    زن گرفتن مجازی نداشتیم و ندیدیم که
    اونم شد???


  • مشتاق

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام وعشق یاعلی مدد
    دوستان بزرگوارم بنده مرد هستم وتمام دیدگاهها را خواندم ساده بگم‌ هیچ مردی کامل نیست و هیچ زنی ناقص نیست بلکه هردو مکمل یکدیگرند وبا هم به تکامل می رسند.
    لازمه رسیدن به تکامل عشق هست و هردو ازهر نظر به یکدیگر محتاج و نیازمند هستند.
    برقرار باشید.


  • کوروش

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    ۱۴ آیتم قابل احترام هست وکسی که با قلب خود اینچنین باشد و رعایت این اصول نمایید
    من کره خاکی را در اولین دهه ی تولد زندگی ام هدیه خواهم داد که بر بخشیده شده تا هدیه دهم


  • If

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خدا به همه عقل بده


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خدا به همه عقل بده


  • دختری

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    جواب اون کسی که گفته شوهر خوب و کاری می‌خوام ولی دودی نباشه:
    اگه مایلی شمارتو بزار زنگ بزنم


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    درود بر همگی
    اول از همه زن زندگی اگه عاقل، بالغ و فهمیده باشه از گل نازکتر نباید بهش گفت چون میخواد زندگی کنه
    دوم اینکه اگه تو زندگی توقع بیجا نداشته باشید وبرای خودتون زندگی کنید، ولی متاسفانه ۹۵درصد برای خودشون زندگی نمیکنن چون همیشه تو رقابت وچشم هم‌ چشمی دارن زندگی میکنن و زندگی به کام هر دو طرف تلخ میشه
    سوما شمایی که دارید از پدر و مادر شوهر خود اینجا گلایه میکنی، در مورد پدر و مادر خودت هم همین فکر رو میکنی
    شما که بدیهای زندگیتو داری اینجا تایپ میکنی، بجای اینکه این چرت و پرت رو بنویسید، بشین فکر کن حتما یه مشکلی هم از خودت هست که باید اصلاح کنی تا زندگی خوب داشته باشید
    هرچه کنی به خود کنی،، گر همه نیک و بد کنی
    وخیلی چیزهای دیگر که وقت تایپ کردن رو ندارم


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خاک تو سر مردایی که دنبال زنن اونم تو مجازی


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    عشقو وفای مردا بر میگرده به ذاتشون


  • سی او

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    شماره هارو کامل بزارید دیگ


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام من نیزنظرهمتونو خواندم ازپرودگارم میخام مشکلات همه رابرطرفکندزندگی اکثر مردم شدمجبوری یکی میگه بخاطربچه هام زندگی میکنم دیگری میگه اگر عیب نبود طلاقش میدادم من فقط اینو میگم همه ماراه مستقم راگم کردیم اگرسیره پیامبرص رامیدانستم وعمل میکردیم زندگی خوبی داشتیم ما باید هدف خودراززندگی کردن بدانیم همه باید توزندگی مشکل داشته باشیم اگه بی مشکل باشیم زندگی نمی‌چرخدصبرداشته باشیم درهرحال خداراشاکرباشیم


  • یه نفر

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام نظرات همه را خواندم
    ای کاش زیر اینجور پست ها بجای گله و شکایت و قضاوت مرد ها و زنها بیایم خواسته ها و ارزش هامونو مشخص کنیم تا شاید آگاهی یک نفر را بالا ببریم تا او هم اشتباه مارا تکرار نکند یا برعکس حس خوبی ک ما الان داریم را تجربه کند

    مثلا مرد ها بگویند چ چیزی از زن زندگی شان می‌خواهند و زن ایده آل شان چ خصوصیاتی دارد و باید چگونه باشد ک جذبش شوند و دیگر ب کسی نگاه نکنند و زنها هم بگویند مرد جذاب و ایده آل برای آنها کدام است چ خصوصیاتی دارد
    اینجوری آگاهی و شناخت خانم ها و آقایان بیشتر شده و راحت تر می‌توانیم اونی ک طرف مقابل می‌خواهد باشیم چ مرد چ زن


  • ستاره

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    حالم بهم خورد


  • یاسمین

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام به همه من پیامهای همه را خوندم میدونی چیه یک زن نباید به مرد تهین کنه یک زن باید زندگی خودش را خودش بسازه تا مهتاج محبت بیجای یک مرد نامرد نباشه خاک برسرت زنهای که از اول عقلشون را دادن به دست یک مرد


  • محمد

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    زن هم باید خاسته های مرد را انجام. بده والا. بی محلی زیاد. باعث. دل سیاهی. میشه. که میره سمت یک دختر دیگه


  • زهرا

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    اون آقای که نوشته مردها مظلوم الهی الهی ???


  • یه نفر

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    باز دوباره بحث سره زنه ایده آل شد زنا فشاری شدن??


  • آرزو

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    همه اختلافات زن ومرد بر می گرد به دقت در انتخاب و عدم شناخت از روحیات جنس مخالف افراد.دنیای زن و مرد دو دنیای متفاوته


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    این مازنهاییم که به خودمون خیانت میکنیم
    اگر زنها با مرد زن دار دوست نشن خیانتی صورت نمیگیره ومردها به خانواده پایدار میمونن


  • Armin

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    خداییش خیلی ظلم در حق زنا کردن…انگار حمال می‌خوان انتخاب کنن نه همسر?


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام همیشه گفتن خربزه خوب ماله شقاله اینها که نوشته و خواندید مال زن مرد ایرانی داغون افسرده نامید نیست پس دنبال این حرفهامباشید


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    ای زنها شماها وقتی خوشبخت میشوید که حسود نباشید وبرای همدیگه نزنید وگر نه مردها هیچ عیبی ندارن مردهای مظلوم


  • شیوا

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام من خیلی همسرمودوست دارم ۱۳ساله ازدواج کردم ولی تابه حال جزهمسرم نتونستم جزهمسرم عاشق کسی بشم رفته رفته هم عشقم ووابستگیم بهش بیشترمیشه زندگی پستی وبلندی زیادی داره این توییکه میتوانی بارفتارواخلاق ودیدمثبتت راهوبرای خودت وزندگی هموار کنی دنیاقشنگه اگه توبخوایی


  • شیوا

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام من خیلی همسرمودوست دارم ۱۳ساله ازدواج کردم ولی تابه حال جزهمسرم نتونستم جزهمسرم عاشق کسی بشم رفته رفته هم عشقم ووابستگیم بهش بیشترمیشه زندگی پستی وبلندی زیادی داره این توییکه میتوانی بارفتارواخلاق ودیدمثبتت راهوبرای خودت وزندگی همرار کنی دنیاقشنگه اگه توبخوایی


  • Shiva

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام من خیلی همسرمودوست دارم ۱۳ساله ازدواج کردم ولی تابه حال جزهمسرم نتونستم جزهمسرم عاشق کسی بشم رفته رفته هم عشقم ووابستگیم بهش بیشترمیشه زندگی پستی وبلندی زیادی داره این توییکه میتوانی بارفتارواخلاق ودیدمثبتت راهوبرای خودت وزندگی همرار کنی دنیاقشنگه اگه توبخوایی


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام.منم توسن ۱۶سالگی ازدواج کردم .بعدهم باتمام زجری که کشیدم ازشوهرم جداشدم بادوتابچه موندم چکنم تواین سختیها