چاپ کد خبر: 147398
3 تیر 1403

زوج استان فارسی پس از ۲۳ سال انتظار صاحب فرزند شدند

زوج جوانی با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) بعد از ۲۳ سال چشم انتظاری، با استفاده از روش های کمک باروری (IUI)سرانجام صاحب فرزند شدند.

به گزارش اول فارس به نقل از مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، رییس این مرکز گفت: یک مادر جوان که اهل یکی از روستاهای استان فارس است با تلاش کادر پزشکی و درمانی و مراقبت های بارداری بخش زایمان و مراقبت های پس از زایمان در بیمارستان حضرت زینب(س) با ارایه خدمات آی یو آی در بخش ناباروری، سرانجام صاحب فرزند شد.

دکتر «فاطمه سادات نجیب» افزود: این مادر جوان به مدت ۲۳ سال دچار نازایی بوده که با استفاده از روش های کمک باروری(IUI) باردار شده پس از گذراندن مراحل بارداری موفق به زایمان شده است و در حال حاضر مادر با حال عمومی مناسب از بیمارستان مرخص شده است.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، وزن این نوازد پسر را سه کیلو و ۲۵ گرم اعلام کرد و افزود: با توجه به وضعیت نوزاد، پس از تولد به بخش مراقبت های ویژه نوزادان(NICU) منتقل شد و وضعیت عمومی نوزاد پایدار است.

دکتر نجیب با اشاره به عمل آی ‌یو ‌آی در این مرکز تخصصی، اضافه کرد: آی یو آی از خدمات فوق تخصصی محسوب و برای افراد مبتلا به نازایی در شرایط خاص انجام می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار