چاپ کد خبر: 116668
26 تیر 1402

زورگیران جاده شیراز- زرقان ، صدرا و مرودشت را شناسایی کنید+عکس چهره باز

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران این فرماندهی، ۳ زورگیر که در پوشش مسافرکشی مرتکب جنایت می‌شدند، دستگیر شدند.

به گزارش اول فارس از مرودشت، سرهنگ فرشید زینلی امروز در تشریح این خبر بیان کرد : در تیرماه سال جاری چند نفر از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس این شهرستان مراجعه و اظهار داشتند که مورد زورگیری قرار گرفته‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و بازجویی از شکات، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که ۳ نفر با یک سواری کوئیک سوژه‌های خود را تحت عنوان مسافرکش (در محور مواصلاتی شیراز- زرقان و صدرا) سوار کرده و پس انتقال به اطراف شهرستان مرودشت با تهدید سلاح سرد اموال آنان را سرقت و سپس اقدام به آزار و اذیت می‌کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: ماموران با گشت‌ زنی‌ محسوس و نامحسوس موفق شدند متهمان که سه جوان ۲۳، ۲۷ و ۳۵ ساله بودند، در حالی که با سواری کوئیک در یکی از خیابان‌های مرودشت در حال تردد بودند را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آنان را دستگیر و خودرو را نیز توقیف کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۸ ففره سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت اقرار کردند، گفت: شاکیان در بازجویی اولیه اظهار داشتند که متهمان حدود ۲۰ میلیارد ریال طلا از ما سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در سوابق متهمان اتهامات متعدد از جمله آدم ربایی به عنف، سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت ، تهدید با سلاح سرد با وسیل ه نقلیه منجر به وارد نمودن آسیب ‌ های حیثیتی و جسمی به چشم می‌خورد، گفت: حسب دستور مرجع قضایی مبنی بر انتشار تصاویر این متهمان، چنانچه شهروندی از این افراد شاکی هستند جهت شناسایی و طرح شکایت به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

عادات نادرست در حمام که موجب مرگ می‌شود

این زن در جستجوی پدر و مادر اش است کمکش کنید+عکس

با عضویت در  کانالها زیر از اخبار اول فارس آگاه شوید

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

اصلانبایدرحم کردبه اینها،طوری که باشنیدن اسم اداره آگاهی ازترس باید شلوارشون خیس بشه

ناشناس پنجشنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۴۲

برای خانمهای .. که .. بودن خودشون سوار ماشین غریبه میشن پول میگیرن بعد میرن شکایت میکنن شایعه نسازین از این مدل خانمها زیاد شده بخاطر پول همه شایعه ای میسازن شماهم انتشار میکنید هرکی از راه رسید قرار نیس سرقت و همه شایعه ای بهش بچسبونید اگر به ای راحتی همه وصله ای میشع بهش بچسبونید تا ماهم شکایت مردم رو بخاطر سرقتی که انجام نشده بکنیم و ابروی مردم رو ببریم بخاطر اتفاقی که نیفتاده هرکی نفهمه فکر میکنه دختر ۱۴ساله بودن مردم نمیدونن زنهایی بودن که لب خیابون سوار ماشین طرف میشن و بخاطر پول شکایت می‌کنند خواهش میکنم این شایعه هارو باور نکنید بخاطر همچین.. های .. سر جوون مردم رو ب باد ندید کسی که گفته سرقت شده چطوری ۲میلیارد طلا داشته اما ۱۰هزار تومن پول تاکسی نداشته که سوار ماشین شخصی میشن؟!!!!!

علی ک چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

دو عکس که بیشتر منتشر نشده، کو سومی؟

گلستانی دوشنبه , ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

چرا اسم سارقین نمی نویسید

ناشناس دوشنبه , ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

فقط اعدام با شمشیر

ناشناس دوشنبه , ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

این کثافتها رو اعدام کنید

آخرین اخبار