سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا :

اراده ای برای تکمیل و راه اندازی ساختمان اورژانس صدرا وجود ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا عنوان کرد:مردم و نمایندگان آنان در شورای شهر از استاندار و نمایندگان مجلس جهت راه اندازی واحد اورژانس صدرا به عنوان نیاز حیاتی ۲۵۰ هزار جمعیت ساکن در این شهر مطالبه جدی دارند.

اراده ای برای تکمیل و راه اندازی ساختمان اورژانس صدرا وجود ندارد

به گزارش اول فارس ، هاشم عزیزی، سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به تاخیر در آغاز فعالیت واحد اورژانس شهر صدرا تصریح کرد: با توجه به فزونی جمعیت و موقعیت جغرافیایی شهر صدرا تکمیل و راه اندازی اورژانس یکی از نیازهای ضروری و مطالبات بحق مردم شهر می باشد. ساختمان اورژانس صدرا نیز توسط خیر محترم جناب حاج توانا بالغ بر یکسال می باشد که ساخته شده است.

عزیزی افزود: متاسفانه علیرغم مکاتبات و جلسات متعدد با مرکز اورژانس استان و رایزنی نماینده  ابراهیم عزیزی، تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است و به نظر می رسد مسئولین اورژانس استان فارس اراده ای برای تکمیل و راه اندازی این مرکز وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا تاکید کرد: مردم و نمایندگان آنان در شورای شهر از استاندار و نمایندگان مجلس جهت راه اندازی واحد اورژانس صدرا به عنوان نیاز حیاتی ۲۵۰ هزار جمعیت ساکن در این شهر مطالبه جدی دارند.

لازم به ذکر است، طبق آمار ارائه شده توسط مسئول پلیس راهور شهر صدرا، درسه ماه اخیر بیش از ۱۳۰۰ فرقه تصادف در حوزه فاز یک و دو صدرا رخ داده که از این میان ۷ فرقه منجر به فوت شده است.

امروز برای ناهار پرده پلو ترکیه‌ای درست کنید+ طرز تهیه به روش سنتی

مطالب مرتبط

ثبت ۳۸ هزار و ۸۳۹ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس در استان فارس

چرا تلفن فردی که در شش ماه ۴۱ هزار بار مزاحم اورژانس شده مسدود نمی‌شود؟

اعلام مخالفت شورای شهر صدرا با ساخت مسکن ملی در این شهر/ صدرا فاقد هویت و بودجه است

نظرات