چاپ کد خبر: 63580
17 مرداد 1400

ساختمان جدید شهرداری شیراز هتل می شود؟

ساختمان جدید شهرداری

چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در حالی برگزار شد که این جلسه محل مجادله اعضای شورای شهر شد.

به گزارش اول فارس، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در حالی جلسه چهارم شورای شهر را برگزار کردند که این جلسه که جلسه‌ای آرام بود به ناگاه و براساس پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر به جنجال کشیده شد.

بر اساس این گزارش، غلامعلی ترابی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با ارائه طرح دو فوریتی خواستار تبدیل شدن ساختمان جدید شهرداری شیراز به هتل شد که همین پیشنهاد موجب شد اعضای شورای شهر با این پیشنهاد مخالفت کنند.

رضا محمدیان دیگر عضو شرایط اسلامی شهر شیراز در مخالفت با این طرح دو فوریتی گفت: محل جدید ساختمان شهرداری به گونه‌ای ساخته شده است که برای خروج بروکراسی از مجموعه شهرداری است و نقش قابل توجهی در کاهش مراجعات مردمی در سطح شهر دارد.

وی اضافه کرد: اگر تمامی معاونت‌های شهرداری در یک جا متمرکز شوند نه تنها بروکراسی اداری از بین می‌رود بلکه می‌توان به مشکلات مردی با سرعت بیشتری پاسخ داد.

در نهایت این طرح که نتوانسته بود به صورت دو فوریت در شورای اسلامی شهر شیراز رأی بیاورد با قید یک فوریت در کمیسیون‌های برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک و شهرسازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا پس از طی شدن مراحل قانونی در صحن علنی مطرح شود.

در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر نسبت به انتخاب نمایندگان شورا در کمیسیون‌های برون سازمانی نیز اقدام کردند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار