چاپ کد خبر: 111990
27 اردیبهشت 1402

ساخت خانه های ویلایی در ۱۵ شهر برای متقاضیان مسکن ملی استان فارس

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون چهار هزار و ۱۶۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان تأمین شده است.

به گزارش اول فارس  به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمود رضا طالبان اظهار داشت: از این میزان دو هزار و ۵۰۰ هکتار که برای ساخت ۹۳ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده تمام مجوز‌های لازم را اخذ کرده و مابقی نیز در مراحل اخذ مجوز است.

وی ادامه داد:در مجموع در استان فارس تا کنون برای ۳۷ هزار واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده که عملیات عمرانی آن‌ها آغاز شده که از این تعداد فنداسیون ۲۰ هزار واحد اجرا شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت طرح نهضت ملی مسکن در ۱۵ شهر فارس به شکل ویلایی یک طبقه و حیاط دار، در ۲۸ شهر به شکل ۲ طبقه ویلایی حیاط دار و در ۶ شهر شیراز، مرودشت، فسا، جهرم، نورآباد و کازرون نیز به شکل چهار طبقه اجرا می‌شود.

ساخت خانه ویلایی در ۱۵ شهر برای متقاضیان مسکن ملی استان فارس

مدیر کل راه وشهرسازی فارس گفت: تعداد افرادی که تا کنون در طرح نهضت ملی این استان ثبت نام کرده اند ۴۴۰ هزار نفر است که از این تعداد ۱۴۸ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند که ۹۸ هزار و ۷۰۰ نفر از آن‌ها متأهل و ۴۹ هزار و ۳۰۰ نفرشان مجرد هستند.

طالبان افزود: همچنین تا کنون ۸۳ هزار نفر از متقاضیان تایید نهایی شده اقدام به افتتاح حساب کرده اند که ۶۰ هزار نفر از آن‌ها مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان و بیشتر را پرداخت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن استان فارس ۳۴ هزار و ۷۳۰ نفر از متقاضیان در قالب خانوار ۲ نفره، ۳۴ هزار و ۶۶۱ نفر خانوار سه نفره، ۲۸ هزار و ۶۴۹ نفر خانوار چهار نفره، هفت هزار و ۷۰۶ نفر خانوار پنج نفره و یک هزار و ۱۹۹ نفر خانوار ۶ نفره اقدام به نام نویسی کرده‌اند.

تست بینایی ؛ اگر « تیزبین و باهوشی » ببین میتونی عدد متفاوت را زیر ۷ ثانیه پیدا کنی ؟ (+پاسخ)

فال روزانه|فال حافظ امروز ۳۱ اردیبهشت با تفسیر زیبا و دقیق/حافظ آب رخ خود بر در هر سفله مریز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

زوج فرهنگی جمعه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۵

من هم فسا هستم ..زمین نداده به همین خاطر میگن زمین ندارن ! ۴طبقه می سازن که من عمرا توش زندگی کنم بایدبفروشم!

علی جمعه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۲۸

بریدبمیرین اولش گفتین ویلایی۱طبقه خست حالادیگه میگین۴طبقه پولشم ک گرفتین اماهنوزکلنگ ش هم نزدین. فسا هستم اشتباه کردم ثبت نام کردم واقعان بااین وضعیت بایدتاسال سگ بشینیم ببینیم اصلامیسازن یانه

سکه فروش جمعه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۰۵

سکه جمهوری مربوط به هر سالی خواستین دونه ای ۱۰ میلیارد

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

اگه ویلایی میسازن برای من هم بسازن خسته شدم از آپارتمان نشینی.

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

دولت از این ..ها زیاد کرده پول زمین هم از ماگرفتن و پول جابجایی خط لوله باتهذید پول شبکه گذاری باتهدید ۲۳درصد شدن وام ها دیگه چه کاری بود که نکرده …کلاسه

کف بین پنجشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

باز وعده سر خرمن رسانه احمق … و بی دین و حرام خوار و پاچه خوار نکن دهنم باز کنم چشمام باز کنم تا عمر داشته باشی خبر دروغ رو رسانه نکنی

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

یعنی بفرما مسکن و شهرسازی دیوونه است که برای ما خونه ویلایی بسازن

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۰

طبق مصوبه دولت باید ویلایی باشه
بی… های د.د

آخرین اخبار