چاپ کد خبر: 652
16 مهر 1397
در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا

ساره جوانمردی مدال طلا کسب کرد

ساره جوانمردی در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا مدال طلا کسب کرد

به گزارش اول فارس | avalfars>ورزشی  از شیراز، در ادامه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا امروز ساره جوانمردی، عالیه محمودی کردخیلی، مجید فلاح اردشیر و سمیرا ارم در تیراندازی دسته ۵۰ متر میکس وارد رقابت‌ها شدند که نمایندگانی از کشورهای چین، هند، ازبکستان، کره جنوبی، تایلند، مغولستان و اندونزی نیز روی خط آتش حضور داشتند.

در پایان دور مقدماتی و از جمع ۱۹ ورزشکار، سمیرا ارم و ساره جوانمردی توانستند جواز صعود به فینال این رقابت‌ها را کسب کنند. فلاح اردشیر و عالیه محمودی نیز حذف‌شده‌های کشورمان در این بخش بودند.

در فینال تیراندازی ماده ۵۰ متر میکس ساره جوانمردی و سمیرا ارم روی خط آتش ایستادند تا با نمایندگانی از ژاپن، کره جنوبی، چین، هند و ازبکستان به رقابت بپردازند.

در این رقابت نفس‌گیر که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در مجموعه تیراندازی سانایان شاهد تلاش دو تیراندازمان بود، جوانمردی توانست با عبور از همه رقبای خود به قهرمانی برسد و صاحب گردن‌آویز طلا شود.

دو ورزشکار از هند، صاحب گردن‌آویز نقره و برنز شدند و سمیرا ارم دیگر دختر شیرازی حاضر در مسابقات در جایگاه ششم این رقابت ایستاد.

ساره جوانمردی پس از کسب مدال طلا در مسابقات تپانچه پنجاه متر پاراآسیایی جاکارتا گفت: در گذشته کشورهای شرقی در تیراندازی صاحب سبک بودند و قدرت اول محسوب می‌شدند اما ما با تلاش به آنها رسیدیم.

وی درباره کسب مدال طلا اظهار داشت: با دعای مردم این مدال را گرفتم و آن را به همسرم تقدیم می‌کنم.

جوانمردی خاطرنشان کرد: من تمرینات زیادی نداشتم و قبل از بازی‌ها در اردوهای غیرمتمرکز کار می‌کردم، خیلی‌ها منتظر بودند ببینند من چه نتیجه‌ای می‌گیرم، تنها بعد از ۶ جلسه تمرین این مدال را کسب کردم و به همین خاطر برای خودم خیلی لذت‌بخش بود.

جوانمردی در پایان گفت: اگر مردم دعا کنند یک مدال دیگر هم خواهم گرفت و به مردم ایران تقدیم خواهم کرد.ساره جوانمردی در دور قبل این مسابقات در سال ۲۰۱۴ به دو مدال طلا رسیده بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار