ساعت کاری جدید ادارات استان فارس از شنبه ۶ مرداد/تعطیلی فارس در ۷ مرداد

ساعت کاری جدید ادارات استان فارس از شنبه ۶ مرداد/تعطیلی فارس در ۷ مرداد

تداوم گرمای هوا باعث کاهش ساعت کاری و یک روز تعطیلی برای ادارات استان فارس شد .

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: روز یکشنبه هفتم مرداد ماه به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، کلیه دستگاه‌های اجرایی، موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی تعطیل می باشند. بانک های استان در روز یکشنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ باز و به ارائه خدمات می پردازند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران استان، با عنایت به تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران؛ حسب تایید و دستور دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس،  به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کار کلیه دستگاه‌های اجرایی استان شامل مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها در روز شنبه ششم مرداد ماه و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هشتم تا دهم مرداد از ساعت ۶ لغایت ۱۱ صبح خواهد بود.
روز پنجشنبه یازدهم مرداد طبق روال قبل، دستگاه‌ها مشمول، به صورت دورکار و بانک ها از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح به ارائه خدمات می پردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: مقرر گردیده مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ تعطیل اعلام شود.

نعمتی گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان‌های سطح شیراز، مقرر شد شهرداری شیراز ساعت شروع کار ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شامل مترو و اتوبوس خود را متناسب با ساعت کاری کارمندان آغاز کند.
وی تصریح کرد: مدیران موظفند کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: بیمارستان‌ها مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تامین کالاهای ضروری، طبق روال قبل به ارائه خدمات می‌پردازند.

مطالب مرتبط

اسکندرپور گزینه بودن برای استانداری فارس را تکذیب کرد

کتابفروشی بزرگ و معروف شیراز در آستانه تعطیلی کامل

پالایشگاه شیراز روغن خودرو تولید می کند

نظرات