چاپ      کد خبر: 120251
14 شهریور 1402

ساعت کار ادارات استان فارس اعلام شد

ساعت کار ادارات استان فارس اعلام شد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی فارس همزمان با کشور ساعت کار آغاز و خاتمه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی را ابلاغ کرد.

به گزارش اول فارس از شیراز، عبدالعلی کریمی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی فارس همزمان با کشور ساعت کار آغاز  و خاتمه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی را ابلاغ کرد.

براین اساس از شانزدهم شهریور ۱۴۰۲ تا خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعات کاری واحدهای اداری از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ الی ۱۵ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ است.

شروع به کار مقاطع تحصیلی متوسطه و ابتدایی و همچنین بانک‌ها ساعت ۷:۳۰ خواهد بود و واحدهای نظامی و انتظامی ساعت ۶:۳۰ و واحدهای صنعتی راس ساعت ۷ همچنین اصناف و بازاریان ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار خواهند کرد.

سایر مراکز آموزش عالی پژوهش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعم از دانشگاه و بیمارستان‌ها ساعت ۸ صبح آغاز به کار می‌کنند.

همچنین در این ابلاغیه آمده است دورکاری ادارات فارس در پنج شنبه همچنان پا برجاست.

گفتنی است در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه های اجرایی شاغل به کار هستند و دارای فرزند در مقاطع پیش دبستانی‌اند دستگاه‌های اجرایی در تعامل با یکدیگر موظفند با شناور شدن ساعات کاری یکی از والدین موافقت کنند.

حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد+ سند

۷ راهکار موثر در برخورد با همسر بد دهن

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

ساعت کاری واقعا خوبی هست تشکر وقدردانی میکنیم از اقای کریمی نیم ساعت بیشتر خدمت کردن خلق الله مگه چی میشه همش فکر دررفتن نباشیم

گلناز جنگجوپور چهارشنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

واقعا مدیریت اینه که یه عده ای پنجشنبه ها توی خونه لم بدن و اسمشو بزارن دور کاری آخه کدوم کار رو میشه با دور کاری انجام داد اما مراکز امداد رسانی و درمانی مدام سر کار باشن اما مزیتی هم واسشون در نظر گرفته نمیشه واقعا خاک بر سرتون با این سوءمدیریت دولتمردان که شعور و فهم ندارم

ناشناس سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

از مدیران کشور می‌خوایم برن کشورهای دیگه ازشون یاد بگیرن بیان ایران اجرا کنن برید افغانستان هم میتونید آموزش ببینید واقعا مایع تأسف وتاثر هست از چنین مدیران بی لیاقت وناکارآمدی.به جای داغ کردن پیشانی و انگشتر دست کردن برید علم روز دنیا رویا بگیرید اون چیزی که خدا و پیغمبر خدا سفارش کردن .البته اگه زره ای غیرت وتعصب نسبت به کشور ایران دارید

ناشناس سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

اداراتی که پنج شنبه تعطیل هستند چجور میشه؟

کارمند سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

با تعطیلی پنج شنبه ها به اسم دورکاری فقط به یه عده خاص توی ادارات ظلم میشه…
خیلی از مدیرا چون پنج شنبه دورکاری عست کارمند رو میکشونن اداره…
عملا یه عده برا خودشون راحت تو خونه نشستن پنج شنبه ها..یه عده سر کارن…شانسیه فقط کدوم قسمت باشی

صادق سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

اینکه پنجشنبه ها تعطیل هست خوبه اما ساعت کاری تا ۳ زیاد هست. مشکل ناهار واسه کارمندان بوجود میاد. در ضمن کارایی باید ملاک باشه نه اینکه مصرف برق و آب و گاز رو تا ساعت ۳ بالا ببریم. به نظرم نیم ساعت از پایان کار کم بشه، خیلی بهتر خواهد بود.

ناشناس سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

نیم ساعت هم که اضافه شد، قبلا ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بود

ناشناس سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

همین ساعت هم که اضافه شد، قبلا ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بود

آخرین اخبار