چاپ کد خبر: 146886
30 خرداد 1403

ستاد اقوام و عشایر دکتر پزشکیان در فارس افتتاح شد(+تصاویر)

عصر روزسه شنبه ۲۹ خرداد و با حضور طیف های مختلف مردمی، فعالین اجتماعی، فرهنگی وسیاسی اقوام و ایلات مختلف استان فارس، ستاد اقوام و ایلات دکتر پزشکیان در شیراز (استان فارس) با شکوه هرچه تمام تر افتتاح شد.
به گزارش اول فارس ، در ابتدای جلسه دکتر نادر طیبی، از فعالین برجسته که ریاست ستاد اقوام و ایلات را نیز برعهده دارد ضمن خوش آمد گویی، اهمیت روزهای حساس پیش رو را یادآور و از وظیفه شناسی یکایک مهمانان تقدیر و تشکر بعمل آورد.
در ادامه تعدادی از فرزندان و نخبگان عشایر و اقوام مختلف فارس در ایلات قشقایی، لر، کوهمره، عرب و خمسه، کردشولی و … نیز نظرات خود را مطرح و همگی بر غنیمت شمردن فرصت پیش آمده برای برای تغییر و تحول به نفع معیشت مردم را یادآوری کردند. شعرخوانی و اجرای تعدادی از شاعران و گروه های هنری نیز زینت بخش این جلسه بود.
در این جشن و افتتاحیه دکتر سید عبدالرزاق موسوی رئیس ستاد مرکزی و دکتر مسعود رضایی رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان فارس، دکتر میرزاوند، دکتر محمود کریمی، دکتر محمد علی اکبری، دکتر اسکندرپور شهردار سابق شیراز، دکتر علی اکبر طاهری، محمود کاویانی، یاشار پولادیان، و … حضور داشتند.
حضور پررنگ بانوانبا لباس های بومی و محلی از نکات جالب دیگر این افتتاحیه بود.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ایل بزرگ کردشولی چهارشنبه , ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰

رای ایل ما دکتر پزشکیان حامی حقوق از دست رفته ایرانیان

آخرین اخبار