خبر استان فارس

سخنان دکتر عبدالرزاق موسوی در نشست روسای ستادهای مرکزی استانها خطاب به رئیس جمهور

نشست روسای ستادهای مرکزی استانها و معاونین ستادکشور با رئیس جمهور در تهران برگزار شد.

به گزارش اول فارس ،نشست روسای ستادهای انتخاباتی استانها و معاونین ستاد مرکزی انتخاباتی کشوری دکتر پزشکیان با رئیس جمهورازساعت ۸صبح روزپنج شنبه ۲۵مردادماه شروع و تا ساعت ۱۲ظهر ادامه داشت ، درنوبت اول جلسه حدود ۲۵نفر از روسای استانها صحبت کردند.

در این نشست صمیمانه ، دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور در پاسخ به صحبت‌های روسای انتخاباتی در موضوع انتخاب وزرای پیشنهادی برای کابینه، واکنش های اقشار مختلف جامعه و نحوه انتخاب وزراء و حساسیت های پیش رو در موضوع انتخاب استانداران و همچنین چگونگی ادامه فعالیت ستادهای استانی توضیحاتی را ارائه کردند.

درادامه جلسه که تاساعت ۱۲ ادامه داشت ،سایر روسای استانها و برخی معاونین ستادها نظرات خودشان را بیان کردند.

بر اساس این گزارش سید عبدالرزاق موسوی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس به نمایندگی از ستاد مرکزی استان فارس با اعلام نگرانی و نارضایتی مردم استان فارس از عدم حضور نخبگان و شایستگان استان در کابینه گفت : انتظار ما این بوده و هست که از پتانسیل بالا و توانمندی و شایستگی فرزندان استان فارس در ترکیب وزرای کابینه استفاده شود.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس همچنین با اشاره به  عدم تناسب برخی اعضای پیشنهادی کابینه با وعده های انتخاباتی وتعهدات رئیس جمهور تاکید کرد: امیدواریم در بحث انتخاب استانداران به ویژه استاندار جدید فارس متناسب با سیاستها و برنامه های دولت واراده مردم و شان و جایگاه استان فارس و اینکه مردم چهره دولت را در عملکرد استاندار و مدیران استان می بینند  تصمیمات و تدابیر لازم  اخذ شود و در این راستا به نظرات ستادهای انتخاباتی استانها توجه لازم معطوف گردد.
دکتر موسوی همچنین  بر ضرورت فراموش نکردن اعضای فعال ستادها به ویژه جوانان و بانوانتاکید کرد و یادآور شد ضرورت دارد از ظرفیت فعالین ستادهای انتخاباتی در حوزه انتخاب مدیران در سطوح استانی و ملی بهره گیری لازم گردد.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت توجه به دو اصل شایسته سالاری و عدالت درانتخاب مدیران و مسئولان به عنوان شرط لازم تاکید کرد و از رئیس جمهور خواست مبارزه با تبعیض و فساد را بطور گسترده در راس برنامه های کاری خود قرارداده و شرایطی فراهم نماید تا این امور توسط همه همکاران رئیس جمهوردرهرسطحی رعایت گردد.