سقوط وحشتناک تابلوی شهرداری روی یک خودرو در شیراز+عکس

سقوط وحشتناک تابلوی شهرداری روی یک خودرو در شیراز+عکس

بعداز ظهر یکشنبه ۲۶ اسفند، تابلوی شهرداری منطقه ۱۰ شیراز که در رفوژ میانی بلوار میرزای شیرازی نصب شده بود، روی یک خودروی پژو سقوط کرد. براثر این حادثه، علاوه بر وارد شدن خسارت شدید به خودروی یاد شده، راننده نیز مصدوم شد.علت این حادثه، نصب نا ایمن تابلو توسط شهرداری در میان یکی از […]

بعداز ظهر یکشنبه ۲۶ اسفند، تابلوی شهرداری منطقه ۱۰ شیراز که در رفوژ میانی بلوار میرزای شیرازی نصب شده بود، روی یک خودروی پژو سقوط کرد.
براثر این حادثه، علاوه بر وارد شدن خسارت شدید به خودروی یاد شده، راننده نیز مصدوم شد.علت این حادثه، نصب نا ایمن تابلو توسط شهرداری در میان یکی از بلوارهای پرتردد شیراز در محدوده شمالغرب این کلانشهر اعلام شده است.

 مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: سقوط تابلو در وروری شهرک بهشتی شیراز منجر به مصدومیت ۴ نفر شده است.حسن همتی افزود: طی تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی فارس بنا بر اعلام سقوط تابلو روی خوددو ۲۰۶ تعدا دو دستگاه آمبولانس به محل مورد نظر اعزام شد.

همتی اظهار داشت: در این حادثه ۴ نفر سرنشین خوردو دچار مصدومیت شده‌اند، که دو نفر از آنها به بیمارستان رجایی و دو نفر به بیمارستان نمازی اعزام شده‌اند.

او گفت: این حادثه در ساعت ۱۵:۰۹ دقیقه اتفاق افتاده است.وی ادامه داد: هنوز شدت جراهت وارد مشخص و اعلام نشده است.در عین حال عدلو مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز نیز در این خصوص گفت: در حال حاضر ایمن سازی تابلو مورد نظر انجام شده است.

resized 284631 296
resized 284632 938
resized 284633 829
resized 284634 719
سقوط تابلوی ورودی یک شهرک بر روی خودرو/ ۴ نفر مصدوم شدند
منبع: خبرگزاری ایسنا
مطالب مرتبط

شهرداری منطقه ۱۰ شیراز در شهریاران گُل کاشت

این روزها شهرداری منطقه ۱۰ شیراز چه خبر است ؟

روایت غمبار هواداران برزیل در کمپ فرانسوی – آبادانی های شیراز+تصاویر

نظرات