• 30 / تیر 1403 / 8:58
  • شناسه خبر : 149510

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی از بانک ایران زمین چگونه است؟

بانک ایران زمین در طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام خرید کالا پرداخت می‌کند.

چگونه 300 میلیون تومان وام با اقساط دو ساله از بانک ایران زمین دریافت کنید؟

اول فارس:  بانک ایران زمین در راستای کمک به بهبود وضع معیشت و تامین نیاز و کالاهای اساسی مردم، به مشتریان خود تسهیلاتی را تحت عنوان طرح انتخاب پلاس ارائه ‌می‌کند.  بانک برای این وام ۳۰۰ میلیون تومان سقف تعیین کرده که می‌توانید با ایجاد میانگین حساب و سپرده‌گذاری از آن بهره‌مند شوید.

در این طرح می‌توانید با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب چهار تا ۹ ماهه، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام از بانک ایران زمین دریافت کنید. لازم به ذکر است که نه تنها سپرده وام‌گیرنده مسدود نمی‌شود، بلکه یک درصد سود نیز به آن تعلق می‌گیرد.

متقاضیان دریافت این تسهیلات از بانک ایران زمین‌، ابتدا باید در این بانک حساب کوتاه‌مدت عادی افتتاح کنند. در دومین گام باید با سپرده‌گذاری حداقل مبلغ ۱۰ میلیون تومان در حساب خود، بین چهار تا ۹ ماه میانگین حساب ایجاد کند. به این ترتیب، متقاضی می‌تواند معادل ۱۵۰ درصد مبلغ سپرده خود، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کند.

متقاضی باید با معرفی ضامن رسمی و ارائه اعتبار شغلی و سفته به بانک ایران زمین ضمانت دهد که قادر به بازگرداندن مبلغ کل و سود آن به بانک است. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار و سابقه داشتن چک برگشتی باشد.

 نرخ سود، مدت زمان بازپرداخت و دیگر متغیرات

بانک ایران برای سود وام طرح انتخاب پلاس را ۲۳ درصد تعیین کرده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت این با احتساب رقم سقف وام و مدت میانگین حساب وام‌گیرنده، بین ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماه متغیر است. طوری که برای وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۱۲ ماه، وام ۲۰۰ میلیون تومانی ۱۸ ماه و برای سقف وام ۳۰۰ میلیون تومانی ۲۴ ماه زمان برای امر بازپرداخت لحاظ شده است.

حال اگر سقف وام ۳۰۰ میلیون تومان لحاظ شود، طی فرایند ۲۴ ماهه بازپرداخت، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۱۱ هزار تومان به بانک ایران زمین پرداخت کند. البته علاوه بر سود وام، هزینه‌های جانبی اعم از تشکیل پرونده نیز از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده است.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و یا در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل نمایند.

مطالب مرتبط

۹ هزار میلیارد تومان وام بانکی تامین اجتماعی کجا رفت؟

برای دریافت وام ۸۰۰ میلیونی مسکن چگونه باید اقدام کنیم؟

جزییات بیشتر از پرداختِ وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

نظرات