شرایط « ستاد ثمر » برای انتخاب استاندار جدید فارس اعلام شد

شرایط « ستاد ثمر » برای انتخاب استاندار جدید فارس اعلام شد

رئیس ستاد مرکزی ثمر حامیان مسعود پزشکیان در فارس، از تشکیل کمیته انتصابات دولت چهاردهم در این استان خبر داد.

به گزارش اول فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدبهرام حسینی اظهار کرد: رئیس جمهور تاکید دارد که دولت چهاردهم، دولت وفاق و همدلی است چرا که ایشان با انگیزه حل مشکلات مردم بر روی کار آمده است.

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم در این چند روز با انتصابات خود نشان داد که از صاحبان علم و خرد استفاده می کند، تلاش برای رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع را یکی از الزامات انتخاب مدیران شایسته در دولت کنونی دانست و افزود: همه اقشار باید نزد حکمرانان محبوب باشند.

رئیس ستاد مرکزی ثمر حامیان مسعود پزشکیان در فارس با تأکید بر اینکه استانداری انتخاب کنیم که امتحان خودش را در سمت های قبلی پس داده باشد؛ گفت: در شورای سیاستگذاری ثمر افراد فرهیخته، دلسوز، ولایی و پاکدست را برای انتصابات پیشنهاد می دهیم همچنین  باید مدیرانی بر سرکار آیند که از کاغذبازی و بروکراسی برحذر باشند.

حسینی از تشکیل کمیته انتصابات در استان فارس خبر داد و گفت: در این کمیته پذیرای پیشنهادات همگان به خصوص جامعه خبرنگار خواهیم بود تا بتوانیم از مدیرانی که کارشناس هستند، برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و رفع موانع تولید و گسترش اشتغال در سطح استان بهرهمند شوند.

بر اساس این گزارش در معرفی ستاد ثمر در وبسایت آن setadsamar.com آمده است:

ستاد سمر (ستاد مردمی رییسی) که در سال نود و شش توسط جمعی از مردم دلسوز و علاقه مند به کار های اجتماعی بصورت خودجوش و فی سبیل الله با سیدی عالیقدر شروع به فعالیت کرد.

سیدی عالیقدر که اینک با عملکرد شایسته خود در مبارزه با فساد امید مضاعف را در مردم پدیدار آورده است و این امید به ما انگیزه داد تا سمر که در سال نود و شش به ثمر نشست، در سال نود و هشت، همان دوستان با یارانی بیشتر، حماسه آفرین ثمری دیگر باشند.

پس بار دیگر با تلاش جمعی دوستان به ثمر خواهد نشست

مطالب مرتبط

درخواست استاندار فارس از پرستاران برای بازگشت به محل کار

استاندار جدید فارس اصلاح طلب است یا اصولگرا ؟

استاندار فارس گفت: خبرنگاران استان با وظیفه شناسی در ساعات و لحظات حساس انعکاس دهنده رخدادها بودند

نظرات

  • بهزاد

    تاریخ : ۱۶ - مرداد - ۱۴۰۳

    من که آخرش نفهمیدم این ثمر بالاخره کدوم وری هست طرفدار اقای رییسی هستن یا پرشکیان؟اگه طرفدار آقای رئیسی بودن پس الان چرا باید برای دولت پزشکیان تعیین تکلیف کنن یا کمیته انتصابات تشکیل بدن؟