چاپ کد خبر: 145266
14 خرداد 1403

شرایط فروش اقساطی خودرو BAC X۳ PRO اعلام شد

خودروسازان بم اولین شرایط فروش محصول  BAC X۳ PRO را در سال جدید اعلام کرد.این محصول با توجه به ابعاد، مشخصات و قیمت می تواند به عنوان رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو تلقی شود.

به گزارش اول فارس ، شرکت خودروسازان بم( از زیر مجموعه های کرمان موتور) ، خودرو BAC X۳ PRO را باقیمت ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی به فروش می رساند.که این عددبه قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو در بازار بسیار نزدیک می باشد.

زمان ثبت نام این خودرو از ۱۶  تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ در نمایندگی های مجاز شرکت خودروسازان بم اعلام شده است.

پیش پرداخت برای خرید خودرو باک ایکس۳ پرو مبلغ ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است و دوره بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه خواهد بود. مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند این محصول تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

زمان تحویل خودرو باک X۳ پرو، ۹۰ روز کاری اعلام شده است و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک به فروش خواهد رسید.

جدول فروش خودرو BAC X۳ PRO به شرح زیر می باشد

 

این خودرو در حقیقت یک کراس‌اوور اقتصادی از جیلی است که با نام و نشان اختصاصی خودروسازان بم به بازار ایران عرضه شده است. خودرو BAC X3 PRO یک کراس اوور کامپکت اصیل با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب و سیستم رانندگی هوشمند جهت سهولت رانندگی، ارتقاء ایمنی سرنشینان خودرو می باشد که از بهار ۱۴۰۲ در خط تولید شرکت خودروسازان بم مونتاژ می گردد. خودروسازان بم که سابقه تولید و عرضه جیلی GC6 را در کارنامه دارد، اکنون به سراغ یکی دیگر از محصولات این برند رفته است تا آن را برای مشتریان ایرانی به ارمغان بیاورد. محصول جدید این شرکت یک کراس‌اوور است که BAC X3 Pro نام دارد. BAC X3 Pro رقیب کراس‌اوورهای کامپکت و اقتصادی چینی بازار ایران خواهد بود و در برخی جوانب می‌تواند آن‌ها را به چالش بکشد.

بک X3 پرو چه مشخصاتی دارد؟

کراس اوور بک X3 پرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۰۴ و گشتاور نهایی ۱۴۰ نیوتن متر را تولید کند. توان از طریق جعبه دنده ۸ سرعته CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

BAC X3 خودرویی کم مصرف، دارای استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید به خودرو، سیستم مالتی مدیا ۸ اینچ، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند شامل مجموعه‌ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD و ESC و VDC و EBA و TCS و HHC خواهد بود.

این خودرو در اصل محصول  X3 pro  جیلی است و در بازار ایران و چین، رقیبی برای جک S3 و ام وی ام X22 پرو به حساب می‌آید. بک ایکس۳ پرو (BAC X3 Pro)، خودرویی جمع و جور در اندازه سایپا کوییک است. بک ایکس ۳ پرو به دلیل داشتن قیمت اقتصادی نسبت به دیگر خودرو های چینی بازار در کنار امکانات مناسب می تواند جز گزینه های اصلی در میان خودرو های زیر یک میلیارد تومان باشد.

از رقبا این خودرو می توان به رنو ساندرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما، X22 پرو، جک S3 و… اشاره کرد که حریف های قدری برای این خودرو محسوب می شوند. اندازه بک ایکس۳ پرو (BAC X3 Pro) در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن ۲۴۸۰ میلی‌متر است. X3 کراس اووری کامپکت به حساب می‌آید و باتوجه به میزان تقاضا در این سگمنت، می‌تواند طرفداران بسیاری داشته باشد.

خودرو X3 پرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT  و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

سیستم تعلیق جلو مستقل مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میله پیچشی نیمه مستقل است و خودرو بی ای سی X۳ استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می کند.

از جمله امکانات رفاهی BAC X۳ پرو، می توان به آیینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن و راهنما، ریل سقفی، سانروف با قابلیت تشخیص مانع، شیشه های جلو و عقب برقی تک لمسی با قابلیت تشخیص مانع + power windows، گرمکن شیشه عقب + برف پاک کن، سیستم فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، کروز کنترل، روکش صندلی چرمی تک رنگ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۶ حالت دستی، صندلی جلو با قابلیت ۴ حالت دستی، قابلیت تاشوندگی صندلی های ردیف عقب، آفتاب گیر راننده و سرنشین همراه با آینه، کنسول مرکزی به همراه جا لیوانی، قفل مرکزی، قفل اتوماتیک درب ها حساس به سرعت، استارت دکمه ای + ورود بدون کلید، ریموت هوشمند، سیستم پایش فشار باد تایر ( TPMS )، تهویه مطبوع برقی و هشدار سرعت بالا اشاره کرد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار