چاپ      کد خبر: 148091
12 تیر 1403

شرایط فروش اقساطی و ۴۸ ماهه دایون Y7 محصول خودروسازی ایلیا

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط فروش علی‌الحساب و اقساطی خودرو دایون Y7 را با اقساط به شکل ۱۲، ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماهه اعلام کرده است. این فروش اقساطی از روز ۹ تا ۳۱ تیر ادامه خواهد داشت و می‌توانید جزئیات آن را در ادامه بخوانید.

بر اساس این طرح جدید از شرکت ایلیا، متقاضیان می‌توانند خودرو دایون Y7 را با پیش پرداخت ۸,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و اقساط بلندمدت خریداری کنند. در طرح ۱۲ ماهه، مبلغ قسط هر دوره، ماهانه ۶۵۸,۵۳۴,۰۰۰ ریال است. در مدل ۲۴ ماهه، مبلغ هر قسط ۳۶۶,۶۱۳,۰۰۰ ریال، در مدل ۳۶ ماهه ۲۷۰,۹۶۸,۰۰۰ ریال و در مدل ۴۸ ماهه مبلغ قسط ماهانه ۲۲۴,۳۶۰,۰۰۰ ریال خواهد بود. مجموع مبلغ تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومان و سود اقساط ۲۳ درصد در نظر گرفته شده است.

خودروهای مدل ۱۴۰۳ در این طرح، طی ۹۰ روز کاری تحویل داده خواهند شد. سود مشارکت سالانه در این طرح ۲۴ درصد، سود تاخیر سالانه ۳۶ درصد و سود انصراف سالانه ۹ درصد توسط شرکت ایلیا اعلام شده است. رنگ‌های قابل انتخاب برای خودرو شامل سفید، مشکی و خاکستری است. این طرح فروش اقساطی از روز ۹ تا ۳۱ تیر ماه قابل انجام است و متقاضیان می‌توانند از طریق وبسایت رسمی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا ثبت نام کنند.

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا با اعلام این شرایط جدید، امکان خرید اقساطی دایون Y7 را با تسهیلات مناسب برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. این خودرو با ظرفیت موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ و قدرت موتور ۲۱۵ اسب بخار، در سه رنگ مختلف به خریداران ارائه می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار