اقتصاد و بازار

شرایط فروش سوزوکی سیاز، بالنو و گرند ویتارا تحویل ۹۰ روزه

افراد برگزیده سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که خودروهای سوزوکی را انتخاب کرده بودند،‌ اکنون می‌توانند اتومبیل موردنظرشان را از راساموتور خریداری کنند.

به گزارش اول فارس ، شرکت راساموتور یکی از نام‌های فعال در دور جدید واردات خودرو به ایران است که محصولاتی از برند سوزوکی و GAC را به کشورمان می‌آورد.

این شرکت اکنون شرایط فروش سوزوکی سیاز، بالنو و گرند ویتارا را اعلام کرده است. این سه خودرو در جریان مراحل قبلی عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه برای پیش‌‌ثبت‌نام در اختیار متقاضیان قرار گرفته بودند.

افراد برگزیده سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که خودروهای سوزوکی را انتخاب کرده بودند،‌ اکنون می‌توانند اتومبیل موردنظرشان را از راساموتور خریداری کنند.
قیمت هر سه خودرو در شرایط فروش سوزوکی سیاز، بالنو و گرندویتارا به‌صورت علی‌الحساب اعلام شده است. نیمی از قیمت علی‌الحساب خودروها هنگام ثبت‌نام از متقاضیان دریافت می‌شود. مابقی قیمت نیز پس از محاسبه نرخ نهایی، هم‌زمان با تحویل خودرو از مشتری دریافت خواهد شد.

موعد تحویل خودروها در این بخشنامه فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده است. تمامی خودروهای سوزوکی با مدل ۲۰۲۴ به بازار ایران آمده‌اند.

شرایط فروش سوزوکی سیاز، بالنو و گرندویتارا، مرداد ۱۴۰۳:

خودروقیمت علی‌الحسابپیش‌پرداختسود انصراف و مشارکتجریمه تأخیررنگ‌های موجودموعد تحویلمدل
سوزوکی سیاز۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰۰%۲.۵% ماهانهسفید، نقره‌ای، خاکستری، قهوه‌ای۹۰ روز کاری۲۰۲۴

دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، سوزوکی گرند ویتارا در کنار سوزوکی جیمنی و سوزوکی فرانکس به‌صورت رسمی رونمایی شد. بزرگ‌ترین تغییر سوزوکی گرند ویتارا در مقایسه با نسخه‌های قبلی موجود در ایران زیر کاپوت خودرو رخ داده است. سوزوکی گرند ویتارا جدید به پیشرانه هیبریدی خفیف مجهز است. این پیشرانه ترکیبی از موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی و پیشرانه الکتریکی کوچک است که در مجموع ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. سیستم انتقال قدرت ویتارا نیز براساس گیربکس CVT‌ شکل گرفته است.منبع:دیجیاتو