چاپ      کد خبر: 69097
6 مهر 1400

شروع بکار نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در شیراز +زمان و نحوه بازدید

سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان (منزل و اداری) عصر امروز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

به گزارش اول فارس، چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس به سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان اختصاص داده شده است و بازدیدکنندگان محترم میتوانند علاوه بر بازدید نمایشگاه در سالن‌های مذکور به سالن ملاصدرا مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی واکسن کرونا تزریق نمایند.
سید محمود موسوی  مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از مشارکت و حضور ۱۱۰ شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور که بیش از ۳۰ درصد آن‌ها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان، یزد، البرز، قزوین و همدان می‌باشند خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از تولیدات داخلی و پیشبرد برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و قطع حلقه‌های وابستگی به خارج برگزار می‌گردد و تولیدکنندگان داخلی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان ارائه کنند.


وی افزود برای برگزاری این نمایشگاه تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گندزدایی و ضدعفونی مداوم تمام سطوح، کاهش تعداد غرفه‌ها و افزایش عرض راهرو‌ها در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تعداد بازدیدکنندگان در سالن‌ها با سانس بندی و ارائه نوبت به بازدیدکنندگان، الزام به استفاده از ماسک برای تمام افراد، پایش سلامت مراجعه کنندگان با تب سنجی و ضد عفونی کردن دست‌ها اشاره کرد.
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تشریح کرد: روزانه دو سانس از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۱۵ و از ۱۸:۴۵ تا ۲۱ برای این نمایشگاه تعیین شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند جهت تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس WWW.FARSFAIR.IR اقدام نمایند.


بر اساس این گزارش،  بازدید از این نمایشگاه صرفا با دریافت بلیت الکترونیکی امکانپذیر است و تمامی علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از روز سه شنبه مورخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۰ تا روز شنبه مورخ ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با تهیه نوبت ورود (بلیت رایگان)  به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس مراجعه نمایند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار