چاپ کد خبر: 77260
17 اسفند 1400

شماره گذاری خودرو درب خانه انجام شود

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: یکی از تلاش‌های ما این است که شماره‌گذاری خودرو درب منازل انجام شود.

به گزارش اول فارس، سردار هادیانفر گفت: پلیس راهور هماهنگی‌ها را هم در این زمینه با سازمان ثبت انجام داده‌است.

در حال حاضر مالکین خودرو برای شماره‌گذاری خودروی خود باید به مراکز شماره‌گذاری مراجعه کنند که همین امر موجب افزایش سفرهای درون شهری و تلف شدن وقت آنها در صف‌های طولانی انتظار است.

سردار سید کمال هادیانفر ناجا صبح سه شنبه در همایش سراسری و نشست تخصصی روسای پلیس راهور  و معاونان و روسای مراکز تخصصی ستاد پلیس راهور با بیان اینکه شماره گذاری اینترنتی خودرو  در سال آینده در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد، گفت: زیر ساخت‌ها برای شماره‌گذاری درب منزل در حال آماده‌سازی است و سال آینده اجرا خواهد شد.

وی درباره پلاک سوم وسیله که مصوب قانون است و در سال ۱۴۰۰ به تصویب فرماندهی ناجا در آمده است، گفت: قانون پلاک سوم در سال آینده به اجرا درخواهد آمد.

هادیانفر با بیان اینکه سامانه مدیریت یکپارچه ترافیک در سال آینده اجرا می شود ، افزود: ۳۰ دستگاه در این سامانه حضور دارند و با راه‌اندازی آن در طول پنج دقیقه‌ به تصادفات رسیدگی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: در سال آینده رسیدگی به اعتراضات به صورت سیستمی انجام خواهد شد و دیگر نیاز به حضور نیست.

وی توسعه پهپادها  را یکی دیگر از برنامه ها عنوان کرد و گفت: این کار در دستور کار پلیس قرار دارد و امیدواریم با توسعه پهپادها بتوانیم از آن ها برای اعمال جریمه و همچنین کنترل راه‌های فرعی استفاده کنیم.

هادیانفر قانون مداری، پرهیز از خطر آرامش در سفر را شعار پلیس راهور برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد و همچنین برابر پیش‌بینی‌ها افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی در سفرهای نوروزی را خواهیم داشت.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار