چاپ کد خبر: 117608
11 مرداد 1402

شهادت عَمدی یک مامور فراجا در ایست بازرسی میمند توسط راننده شوتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مامور انتظامی استان هنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی در جاده «یاسوج – اصفهان» توسط یک خودروی شوتی زیرگرفته شد و به شهادت رسید.

به گزارش اول فارس ، سید جواد هاشمی‌مهر با اعلام این خبر گفت: سروان شهید « سینا آراسته» توسط خودروی شوتی زیر گرفته شده بود و به بیمارستان انتقال یافت.

وی افزود: این نیروی پلیس به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شوتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات این حادثه ساعت حدود ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ رخ داد.هاشمی‌مهر بیان کرد: راننده این خودرو متواری شده بود که دستگیر شد.

سردار کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این ارتباط گفت: در پی شهادت مامور انتظامی پاسگاه میمند شهرستان دنا در کمتر از یک ساعت با اجرای طرح مهار، خودروی عامل شهادت که متواری شده بود، متوقف و راننده جانی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت داده شد.

جزییات شهادت مأمور فراجا در کهگیلویه و بویراحمد توسط فرمانده انتظامی استان اعلام شد

️در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ساعاتی پیش کارکنان پاسگاه انتظامی میمند شهرستان دنا، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سواری شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک و پس از دستور ایست، راننده بدون توجه به دستور پلیس و به صورت عمدی با گروهبان یکم «سینا آراسته» به شدت برخورد می کند که این همکار به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
️بلافاصله طرح مهار در مبادی ورودی و خروجی استان اجرا و کمتر از یک ساعت خودرو توقیف و راننده خاطی که به کوه‌های اطراف متواری شده بود، شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت شد.

گفتنی است که  ۲۹ تیرماه امسال نیز دو نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در جاده «یاسوج – اصفهان» به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش میمند  روستایی از توابع بخش پاتاوه، شهرستان دنا، در استان کهگیلویه و بویراحمد،در ۹۵ کلومتری شهر یاسوج واقع است.

ژست باورنکردنی ۲ توله روبای زیبا جلوی دوربین عکاسی

عضو یکی از کانال های اخبار اول فارس شوید

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار