چاپ کد خبر: 96933
8 آبان 1401

شهدایی که امروز در حرم شاهچراغ(ع) به خاک سپرده شدند+اسامی

مراسم خاکسپاری پیکر ۶ شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش اول فارس ،  مراسم خاکسپاری پیکر ۶ شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان امروز، ۸ آبان‌ماه در این حرم مطهر برگزار شد. در این مراسم که به ویژه حضور دانش‌آموزان در آن پررنگ بود، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر پیکر مطهر شهدا اقامه نماز کرد و سپس پیکرهای مطهر شهدا در محلی که در صحن حرم مطهر شاهچراغ(ع) تدارک دیده بود به خاک سپرده شدند.

در این مراسم که با مرثیه‌خوانی برگزار شد، عزاداران و دسته‌های هیئت‌های مذهبی به سینه‌زنی و سوگواری در غم مظلومیت این شهدا پرداختند. خادمان حرم مطهر هم در میان جمعیت سوگواران حضور داشتند و در غم این مظلومیت به سر و سینه کوبیدند.


شهدایی که امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خاک سپرده شده‌اند شامل زهرا اسماعیلی فرزند آقاجان اهل شیراز، علیرضا سرایداران فرزند محمد حسن اهل شیراز، مجتبی ندیمی فرزند مصطفی اهل شیراز، حسن علی پورعیسی فرزند محمداسماعیل اهل گیلان، محمدرضا کشاورز فرزند مهدی اهل شیراز و آرشام سرایداران فرزند علیرضا اهل شیراز هستند.

پیکر مطهر بهادر آزادی شیری همزمان توسط مردم شهرستان فسا امروز تشییع و خاکسپاری شد و پیکر شهید محمد و ولی کیاسی امروز در شهرستان مرودشت تشییع و خاکسپاری می‌شود.

پیکر‌های امید خوب فرزند هوشنگ و پدرش هوشنگ خوب فرزند هم امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع و خاکسپاری شد. پیکر علی اصغر لری گویینی فرزند عباس اهل سیرجان برای تشییع به کرمان منتقل شده و پیکرهای شهیدان سیدفریدالدین معصومی و احسان مرادی هم پیش از این برای تشییع و خاکسپاری به تهران و همدان منتقل شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار