مناطقی از شهر صدرا چندین روز است آب ندارد

مناطقی از شهر صدرا چندین روز است آب ندارد

شهر صدرا چند روزی است آب ندارد و شهروندان آن برای تامین آب با مشکلاتی روبرو شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: تابستان است و اوج گرما، و همین امر موجب مشکلات و دردسر‌های زیادی از جمله قطع و افت فشار آب برای بسیاری از نقاط استان فارس و شیراز همچون شهر صدرا شده است. شهر صدرا در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد و طی چند روز اخیر ساکنان این شهر گلایه‌هایی از نبود آب داشته اند.

یکی از ساکنان شهر صدرا با گلایه از افت فشار آب و قطعی شبانه، گفت: قرار بود با بهره برداری از خط دوم درودزن شیراز، امسال مشکل آبرسانی نداشته باشیم.

یکی دیگر از شهروندان صدرا هم بیان کرد: مردم صدرا از بی آبی کلافه شده اند.

برخی نیز می‌گویند برای رسیدگی به این مشکل باید از نمایندگان مجلس مطالبه‌گری کرد که چرا اعتبارات عمرانی فارس و شیراز در حد و اندازه استان نیست و دستگاه‌های خدمات رسان در انجام وظایف محوله با مشکل مواجه می‌شوند؛ آن‌ها قطعی آب صدرا را آخرین حلقه از نشانه‌های کم کاری نمایندگان در ادوار مختلف می‌دانند و بر این باور هستند که در وهله نخست اعتبارات اختصاص یافته به فارس در اندازه این استان پهناور نیست و در برخی موارد نیز اعتبارات تخصیصی وصول هم نمی‌شود.

یکی از ساکنان هم گفت: صدرا آب ندارد و زمانی هم که آب وصل می‌شود گل آلود است.

یکی از شهروندان هم با انتقاد از اقدامات بی نتیجه برای تامین آب آشامیدنی در روز‌های اخیر، گفت: توضیحات و تکرار مکررات مگر آب می‌شود؟ مگر مخزن تعادلی راه‌اندازی و وارد مدار نشده بود؟ بیش از ۲ هفته است که بسیاری از مردم آب ندارند، شرکت آبفا اعلام می‌کند باید مخازن در ساختمان‌ها را افزایش حجم بدهند، چرا تا سال گذشته این مشکل نبود؟ چطور می‌شود که با دانش امروز، چاهی در معرض خشکی باشد و یک سیستم مدیریتی متوجه نشود؟

او افزود: بسیاری از شهروندان ساکن صدرا مجبور شده‌اند به خانه فامیل خود کوچ کنند شما مسئولان می‌توانید برای یک روز بدون آب سر کنید؟

این شهروند تصریح کرد: بخش زیادی از این اقدامات مورد ادعا، باید ماه‌ها قبل اجرا می‌شد تا امروز شاهد نارضایتی مردم نباشیم.

شما هم نظر بدهید

آب و هوای زمین چگونه هر روز عجیب‌تر می شود؟ 

مطالب مرتبط

جوایز جشنواره خوش حسابی عوارض سالیانه ملک،مشاغل و خودرو برای شهروندان صدرا

آب بیرم لارستان به‌هیچ‌وجه قابل آشامیدن نیست/ دلخوری مردم از وعده های ۲۰ ساله

وعده جدید مدیرعامل آبفا شیراز به استاندار فارس در خصوص رفع مشکل آب صدرا

نظرات