چاپ کد خبر: 125652
21 آبان 1402

جریمه ۳ میلیارد تومانی دو تعمیرکار در شیراز که کارشان دوقلو سازی بود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعزیر ۳۱ میلیارد ریالی ۲ تعمیرکار برای تامین لوازم یدکی از خودرو خارجی قاچاق خبر داد.

تعمیرکار در شیراز دوقلو سازی
به گزارش اول فارس به نقل از  سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا سالاری گفت: پرونده تخلف ۲ تعمیرکار پیرامون قاچاق و تعویض قطعات خودروی خارجی در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با بررسی پرونده، ۲ تخلف کشف و ۲ متهم را  به پرداخت جریمه نقدی ۳۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال محکوم کرد.
سالاری گفت: متهمان این پرونده با یک روش جدید که به آن دوقلو سازی هم می گویند، خودروهای تصادفی و سوخته سند دار درون کشور را که از چرخه مصرف خارج شده‌اند با قیمت های بالا، از چند صد میلیون تومان و تا یک میلیارد تومان خریداری و با جاگذاری قطعات سالم خودروهای قاچاق، آن ها را آماده عرضه به بازار می کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس دلیل ارزش فرسوده خودروهای وارداتی سند دار را برای قاچاقچیان، کارایی فراوان سند آن ها اعلام کرد و گفت: در این روش گاهی حتی خودروی اول، اسقاطی نبوده و قابل استفاده است اما سند آن برای ۲ خودرو استفاده می شود و در چند شهر به راحتی تردد می‌کنند.
سالاری گفت: ماموران اداره امنیت اقتصادی استان گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار