چاپ      کد خبر: 116876
1 مرداد 1402

شیرازی ها و مسافرین حواس تان باشد: جزئیات محدودیت ۱۵ روزه برای ورود به شیراز از درواز قرآن

تقاطع چهل‌مقام – هفت‌تنان تا میدان دروازه قرآن و ورودی شیراز از بلوار هفت‌تنان از امروز یکشنبه یکم مردادماه به مدت ۱۵ روز مسدود و ورود به شهر شیراز تنها از طریق بلوار آیت‌الله ربانی امکان پذیر است.

 تقاطع چهل‌مقام - هفت‌تنان تا میدان دروازه قرآن و ورودی شیراز از بلوار هفت‌تنان از فردا یکشنبه یکم مردادماه به مدت ۱۵ روز مسدود و ورود به شهر شیراز تنها از طریق بلوار آیت‌الله ربانی امکان پذیر است.

به گزارش اول فارس و براساس اعلام معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز طی اطلاعیه‌ای و برابر مصوبه شورای ترافیک استان فارس؛ در مدت زمان اجرای پروژه ذکر شده ۲ عملیات لوله‌گذاری، دفع و هدایت آب‌های سطحی به رودخانه خشک و عملیات توسعه شبکه آبرسانی شهری از سد درودزن انجام خواهد گرفت.

هدایت آب‌های سطحی در زمان بارندگی، کنترل سیلاب و ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر از اهداف اعلام شده در پروژه اول و تقویت و ارتقای سیستم آبرسانی شهری از اهداف پروژه دوم اعلام شده است که به صورت همزمان اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است؛ فاز یک پروژه فوق در مدت اعلام شده انجام خواهد گرفت و زمان آغاز این عملیات در فاز دوم متعاقباً اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان در مدت اجرای پروژه، درخواست شده تا جهت تردد از مسیرهای جایگزین استفاده شود.

گزارش استاندار از کمبود ۴۰ هزار قطعه زمین برای مسکن ملی تا تغییر مدیران کل و انواع باغشهری ها در استان فارس

جریمه ۱۰۲ میلیاردی برای پرونده ۲ خودرو لندکروز و ۲۰۰ قوطی روغن خوراکی

با عضویت در  کانالها زیر از اخبار اول فارس آگاه شوید

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کلانتر جمعه , ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

بابا‌باید دروازه قرآن پل زده بشه تا بار ترافیکی کم بشه

جواد کرمی پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

باید از زیر طاووس یه زیر گذر بزنند و بلوار سرداران را به بلوارجمهوری وصل کنند و ترافیک دروازه قران را از بین ببرند

تابنده چهارشنبه , ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

مصیبتی برای هفت تن درست کردن قبل از این پروژه هم دوتا بریدگی اصلی رو بسته بودن هر شب ترافیک سنگین طوری که برای یک مسیر کوتاه و رسیدن به بریدگی و رفتن به لاین مخالف ۲۰ دقیقه طول می‌کشید. ماشین سنگین هم تا چند سال پیش کنترل میکردن الان که دیگه شده اتوبان کلا انگار اونجا صاحب نداره

Ali سه شنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

تصویری که انتخاب کردید دست کم مربوط به ۱۹ سال پیش فلکه طاووس است

ناشناس سه شنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

تصویری که انتخاب کردید دست کم مربوط به ۱۹ سال پیش فلکه طاووس است

امیر سه شنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

خدا وکیلی من که بچه شیرازم توی راه بندون قران گم شدم وای بحال مسافرین تابستانه، ورودی هفت تنان از طرف قران رو بستید بعد ماشینها میان ابولکلام دوباره تابلو زدید برگردید بسمت هفت تنان، وقتی میام قران میبینیم تنها راه باز بسمت مرودشته، بابا تابلو ها رو کی زده اونجا، لااقل کوچه دوم بعد از ابوالکلام به سمت حافظه رو علامت و تابلو بزنید. یا تابلو ابولکلام رو بردارید تا مردم از ساحلی تردد کنند

امیر سه شنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

خدا وکیلی من که بچه شیرازم توی راه بندون قران گم شدم وای بحال مسافرین تابستانه، ورودی هفت تنان از طرف قران رو بستید بعد ماشینها میان ابولکلام دوباره تابلو زدید برگردید بسمت هفت تنان، وقتی میام قران میبینیم تنها راه باز بسمت مرودشته، بابا تابلو ها رو کی زده اونجا، لااقل کوچه بدوم بعد از ابوالکلام به سمت حافظه رو علامت و تابلو بزنید. یا تابلو ابولکلام رو بردارید تا مردم از ساحلی تردد کنند

سمیرا دوشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

تو این تابستون واقعا سخته بی آبی امیدواریم زودتر مشکل بی آبی حل بشه ۲ ساعت آب در روز به هیچ کاری نمیشه رسید

شیرازی یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

خوشا شیراز وضع بی مثالش

آخرین اخبار