چاپ کد خبر: 1095
27 مهر 1397

صدور ۴۷ هزار گذرنامه در استان فارس

صدور ۴۷ هزار گذر نامه در فارس

اول فارس | ادارت فارس : ۴۷ هزار گذرنامه از ابتدای مهر ماه در استان فارس صادر شده است. رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی فارس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: صدور گذرنامه از زمان درخواست متقاضی تا صدور ۴۸ ساعتذطول می کشد و اداره پست وظیفه رساندن گذرنامه‌ ها را در سراسر استان به عهده دارد و حداقل پنج روز زمان لازم است تا مدارک به دست متقاضی برسد.
سرهنگ اکبری افزود: در صورتی که اطلاعات هویتی افراد پس از دریافت گذرنامه ناقص یا نادرست باشد، فرد می‌تواند با مراجعه حضوری به اداره گذرنامه ،ابتدای بولوار مدرس، نسبت به اصلاح یا تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی فارس هم گفت: ۶۸ دفتر پلیس +۱۰ در استان خدمات مختلفی ارائه می‌دهند که یکی از این خدمات صدور گذرنامه است.
علی اصغر شهریاری افزود: در شیراز ۲۲ دفتر پلیس +۱۰ وجود دارد که ۲۱ دفتر به دستگاه ثبت تصویر زنده متقاضی برای گذرنامه مجهز شده اند.
وی افزود: در این دفاتر عکس چهره متقاضی  همانجا ثبت و در گذرنامه فرد استفاده می‌شود.
شهریاری بیان کرد: بقیه دفاتر ملزم هستند در صورت ارائه عکس به روز از سوی متقاضیان آن را تحویل بگیرند.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی فارس گفت: متقاضیان صدور گذرنامه در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با سامانه ۲۴ ساعته ۱۹۷ تماس بگیرند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار