چاپ کد خبر: 93259
7 شهریور 1401

ضرب و شتم همسر و دختر شهید توسط دو زن بدحجاب در شیراز

فرماندار شهرستان شیراز گفت: همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در پی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در یک بازار شیراز مورد ضرب و شتم دو بانوی بدحجاب قرار گرفتند که با حکم قضایی، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار است.

به گزارش اول فارس ، لطف الله شیبانی دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در یک بازار شیراز به دو خانم که حجاب از سر برداشته بودند بصورت لسانی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بجا آوردند.
فرماندار شیراز ادامه داد: این دو خانم بدحجاب در واکنش به این تذکر لسانی، اقدام به فحاشی کرده و به تحریک برخی افراد حاضر در محل، به ضرب و شتم خانواده شهید بزرگوار اقدام کردند.
وی تاکید کرد: از غروب روز یکشنبه ششم شهریورماه، فرمانداری شیراز به مساله ورود پیدا کرده و با همکاری دادستان شیراز در حال پیگیری موضوع هستیم.
شیبانی عنوان کرد: دوربین های مستقر در محل در حال کنترل توسط ماموران انتظامی است تا افراد ضارب شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
وی اظهار داشت: دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت دو زن ضارب و هتاک صادر شده است.
فرماندار شیراز در ادامه در تکمیل توضیحات گفت: بنابر اظهارات شاهدان عینی، دختر شهید منصور خادم صادق به دو زن که روسری شان از سر افتاده بوده تذکر لسانی داده که حجاب داشته باشند که به ظاهر این دو زن به تحریک بعضی افراد حاضر در محیط اقدام به فحاشی و و ضرب و شتم خانواده شهید کرده‌اند.
وی گفت: جراحت خاصی در اثر این رخداد برای دختر و همسر شهید بزرگوار به وجود نیامده، ولی درگیری ،فحاشی و ضرب و شتم از سوی دو زن بدحجاب انجام شده است.

بر اساس این گزارش این حادثه در یکی از پاساژهای منطقه سینما سعدی شیراز روی داده است.

گوشه‌ای از فیلم ضرب و شتم از دوربین مداربسته یکی از مغازه‌ها در زیر قابل مشاهده است.

طاهره گلستانی‌زاده  همسر شهید شهید منصور خادم صادق در گفتگو با فارس ماجرا را اینگونه توضیح داد: روز گذشته ششم شهریورماه با دخترم برای خرید وارد یکی از پاساژهای سینماسعدی شدیم.

وی افزود: در حال دیدن مغازه‌ها بودیم که دیدیم دو خانم بدحجاب نزدیک‌مان در حال خرید هستند، به یکی از انها که شال از روی سرش افتاده بود گفتم ” خانم شال‌تان را بپوشید” و همین یک جمله سبب شد تا رکیک‌ترین الفاظ را به من و دخترم بگویند و به ما فحاشی کنند.

همسر شهید خادم‌صادق افزود: دخترم که بسیار ناراحت شده بود، خطاب به آنها گفت” این کار شما هنجارشکنی است” و همین یک جمله کافی بود تا مشت و لگد بر سرمان هوار شود.

گلستانی‌زاده اظهار داشت: متاسفانه بوتیک‌داران و افراد عبوری هم روز گذشته فقط شاهد ماجرا بودند و هیچ‌یک واکنشی نشان ندادند و این دو بانوی جوان چادر و حجاب را از سر دخترم برداشتند تا در نهایت با وساطت یک مرد مسن ماجرا تمام شد‌.

وی گفت: پس از این اتفاق، برادرم موضوع را پیگیری کرد و به نیروی انتظامی اطلاع داد و خوشبختانه همه وارد عمل شدند و دوربین‌های مدار بسته را مورد بررسی قرار داده و در پی شناسایی آنها هستند.

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آسنا چهارشنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

اف بر این همه بی غیرتی و بی تفاوتی ،واقعا آخر الزمون شده،حتی در ازاد ترین کشورهای دنیا اگر مطابق قانون رفتار نشه بشدت برخورد میکنن اگر حتی مسلمون نیستن یا دلشون نمیخواد حجاب داشته باشن باید طبق قانون کشور رفتار کنن.

مهدی یکشنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

پوشش هر کس تو خونه خودش به خودش مربوطه لختم که باشه به ما مربوط نیس ولی وقتی میاد بیرون میاد تو اجتماع اونموقع دیگه خونه خودش نیس باید طبق قانون عمل کنه و قانون کشور حجاب هس نمیشه بزاری هر کس هر کاری خواس بکنه یا هر پوششی دوست داشت داشته باشه اینجوریه بیایم مواد مخدرم ازاد کنیم مردم خودشون عقل دارن یا میکشن یا نه اخه اینم میشه استدلال ؟ وقتی فرد تو اجتماع هست دیگه پوشش و رفتارش فقط مربوط به خودش نیس که فضولی باشه

شاهد پنجشنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

اثرات لقمه ناپاک مواظب باید بود

ناشناس پنجشنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۲۷

خدایا صاحب این مملکت آقا امام زمان را هرچه زودتر برسان که ما شاهد چنین بی حرمتی ها وبی عفتی ها نباشیم واقعلا جای تاسف داره تو کشور امام زمان خیلی راحت چادر از سر بر میدارن و کسی قادر به دفاع از حجاب نیست خدایا کمی غیرت به مردان و کمی حیا و عفت به زنان و دختران بده ما مدیون خون پاک شهدای عزیز و شرمنده خانواده هایشان هستیم خدا خودش جواب این دسته از آدمها رو هر چه زودتر بده وبه عداب

ناشناس چهارشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۳

واقعا باید کاری کرد ای کاش خانم ها میفهمیدن با بد حجابی خیلی آسان دسترس قرارهمه قرار میگیرن بعد اگه در تاریخ ایران بررسی کنند متوجه میشن حجاب در ایران وجود داشته هر چه مقام زن بیشتر حجابش بیشتر متاسفانه اونهایی که کنیز یا رعیت زاده بودن حجاب نداشتن

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

واقعا باید بابی حجابی برخورد بشه جامعه به فساد میکشن طوری شده بدون حجاب وعادی توخیابونا راه میرن فقط منتظرن کسی بهشون تذکر بدنن مثلبه آدم میپرن ادم جرعت نمیکنه بهشون چیزی بگه

حسین سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

خوشحال هستم ازاینکه این دوخانم وحشی بدست قانون افتاده وبایدمجازات سختی برای آنها درنظر گرفته شود تا دیگر به خانواده شهدا بی حرمتی نشود

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

سلام بر خون پاک شهیدان،که آرامشمان را مدیون قطره قطره خونشون هستیم وگرنه باید مثل افغانستان درگیر طالبان و یا مثل غرب کشورمان درگیر داعش بودیم،هرکس بخواد حق رو بیابد تلاش هم خواهد کرد ،هر کسی که نخواد خودش رو به هر دری میزنه که جلوی حق رو بگیره،اینجا مملکت اسلامیه،حجاب لازم و واجب شرعیه

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

.. به کسبه های اون اطراف که همچین..هایی رو…

اریا سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

بنظر من پوشش هرکس مربوط به خودشه اصلا ربطی نداره که چون اون زن چادریه همه باید چادری باشن،باید یاد بگیرن که تو کار دیگران فضولی نکنن، الان هم مردم باید از اون خانوما که تو بازداشتن حمایت کنن.

سهیلا سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

ای بابا.
چقدر مسخره بازی شده تو این مملکت. هر کی هر غلطی دوست داره میکنه و مسئولین هم مثل مترسک فقط و فقط نظاره گر هستند.
کاری دارید میکنید که همه اماکن و همه امکانات داره متعلق به هنجار شکن ها میشه و متدینین دارن مثل اقلیت ها زندگی میکنن.
شمال مال بی حجابها. پارکها و اماکن تفریحی مال بی حجابها و و و
خب چرا باید اینقدر مسئولین بی تفاوت باشند؟؟؟؟

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۶

وقتی قانون مشخصی برای هنجار شکنان نیست…خب همینی میشه که میبینیم….
هم در مودد حجاب هم سگ گردانی….دیگه از طرز سگها که هیکلشون از آدمها هم بعضا بزرگتره نمیشه بچه هامونو ببریم پارک…

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۲

سلام ودرودخدابرارواح طیبه شهدا… اینکاراون دوتازن بدحجاب وحیوان سگ صفت راهیچکس تاییدنمیکنه… اینهااگرانسان بودن خودشون رابراغریبه هالخت نمیکردن… ازدوتاسگ بیشترازپارس کردن وگازگرفتن انتظاری نمیره… خاک برسراون کسبه ای که دیدن وسکوت کر دن… إن شاءالله خون شهیددامن همشون بگیره وسرناموس خودشون بدترینهابیاد….

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۱

از بس عین حیوون لخت گشتن حالاهم خوی وحشی گری پیدا کردن.
یه عده هم که گوسفندن و از مردونگی و غیرت بویی نبردن.
نباید گذاشت دیگه در این پاساژ باز بشه.
این دوتا وحشی رو باید جلو همون پاساژ کف خیابون شلاق بزنن تا عبرتی بشن برا بقیه که یاغی گری نکنن

ناشناس سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۸

از بس همه بی تفاوت شدیم باعث شده اینا دریده بشن!! خیابون رو با اتاق … اشتباه گرفتن! اینقدر وحشی شدن که نسبت به تذکر فحاشی و لگد پرانی میکنن.باید این دو…هتاک به اشد مجازات محکوم بشن اون فروشنده های ناظر .. هم بهشون درس عبرتی داده بشه فرقی نمیکنه خانم تذکر دهنده جزو خانواده شهدا بوده یا نه…

آخرین اخبار