چاپ کد خبر: 51129
29 فروردین 1400

طلاق زن جوان بدلیل تن فروشی شوهرش در قرنطینه سراسری

تن فروشی مردانه

یک زن ۲۴ ساله در یکی از ایالت‌های جنوبی هند پس از اطلاع از این که شوهرش پس از از دست دادن شغل خود در همه‌گیری کرونا به تن‌فروشی روی آورده، از او طلاق گرفت.

سال گذشته، این مرد ۲۷ ساله در کارناتاکا در جریان قرنطینه سراسری برای جلوگیری از گسترش کرونا از کار بیکار شد.

یک مشاور خانواده که با آن دو مشاوره داده است و خواست هویتش فاش نشود، به روزنامه تایمز هند گفت که همسر آن مرد چند ماه بعد از بیکاری او متوجه شد که او دائم در تلفن و لپ‌تاپ خود است. وی گفت که او همچنین مرتبا در زمان‌های غیرمعمول بیرون می‌رفت.

در ماه نوامبر، این زن از برادرش برای دسترسی به لپ‌تاپ شوهرش کمک گرفت و یک پوشه مخفی پیدا کرد. آن پوشه شامل عکس‌های برهنه از شوهرش و عکس‌های سلفی از زنانی بود که آن‌ها را نمی‌شناخت. مشاور گفت، او کشف کرد که شوهرش تن‌فروشی می‌کرده و مشتریان زیادی در شهر بنگالورو دارد.

هنگامی که او حاضر نشد اعتراف کند، اینها عکس‌های او هستند، همسر با شماره تلفن پلیس برای کمک به زنان در بنگالورو تماس گرفت.

این مرد بعدا اعتراف کرد که کار جدیدش را دوست دارد، اما قول داد که برای نجات ازدواجش آن را رها کند. مشاور خانواده به روزنامه تایمز هند گفت، با وجود مشاوره، این زن و شوهر نتوانستند اختلافات خود را حل کنند و توافق کردند که طلاق بگیرند.

بر اساس مرکز نظارت بر اقتصاد هند، یک اتاق فکر مستقل، حدود ۱۲۲ میلیون نفر در هند در آوریل سال گذشته شغل خود را از دست داده‌اند.«تابناک باتو»

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار