چاپ کد خبر: 96903
7 آبان 1401

تصاویر لحظه مرگ عامل حمله به شاهچراغ در بیمارستانی در شیراز+عکس

غروب روز چهارشنبه چهارم آبان فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، افراد بیگناه را به رگبار بست.

به گزارش اول فارس ، این عملیات تروریستی در مجموع ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح و مصدوم از زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در پی داشت که هم اینک ۳ نفر همچنان در بیمارستان‌های شیراز در حال درمان هستند.

عامل داعشی حمله تروریستی به شاهچراغ در هنگام دستگیری، زخمی و برای درمان به بیمارستان اعزام شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت .

با توجه به اینکه مدارک هویتی همراه این فرد نبوده و بدلیل بیهوشی و اغماء  امکان بازجویی از او میسر نشد و تاکنون اطلاعات دقیقی از هویت این فرد منتشر شده است.

این فرد جنایتکار شب گذشته در بیمارستانی در شیراز به هلاکت رسید.


گروهک تروریستی داعش روز پنج شنبه (دیروز) در هفته نامه الکترونیکی «النبأ» که ارگان رسمی رسانه‌ای این گروهک محسوب می‌شود، مسئولیت حمله بزدلانه و شنیع در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز را برعهده گرفت.

گروهک داعش در ابتدای این گزارش خود نوشت: «بار دیگر در یک رویداد جدید، دولت اسلامی [داعش] در داخل یک مرقد شرک‌آمیز، ایران مجوس را هدف قرار داد و یکی از مجاهدان خلافت اسلامی به تیراندازی در داخل مرقد اقدام کرد و دهها کشته و زخمی بر جا گذاشت».

فال حافظ امروز ۹ آبان با تفسیر دقیق و زیبا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

.. الهی بمیرم براشون برای اون لحظه ای که وحشت همه جاری فراگرفته بود کسی نبود به دادشون برسه

ع ر شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

برا درد دل خانواده اینشهیدان چه سود دردی که تا آخر عمر به دوش بکشن اگر دوران جنگ کسی شهید میشد توجبهه بود اما الان فیلمش میبینه آتیش میگیره چه برسه به خانواده شون بمیرم برا خانواده شون چه دردی میکشن یه نفر به راحتی بیاد مردم را به رگبار ببنده

بهزادیزدانپریت شنبه , ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۵

سلام حداقل باید جسد نجس این تروریست قصی لاقلب را پشت خودرویی میبستند وکشان کشان بر ای تسکین دل مردم درشهر میچرخاندند

رضا چهارشنبه , ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۰۷

مثل سگی که به خاطر هاری می میره به درک واصل شد ( البته بازهم بلانسبت سگ هار چون این ملعون از سگ هم پست تر است ) ان شأ الله الان در دادگاه عدل الهی این ملعون را در برابر اعمال غیر انسانی اش پاسخگو کرده اند ، عذاب جاودان الهی بدرقه راهش

آخرین اخبار