عامل قاتل سال ۸۴ در خفر توسط پلیس در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: شخصی که در سال 84 مرتکب قتل در شهرستان "خفر" شده بود، سرانجام در استان اصفهان دستگیر شد.

قاتل آگاهی استان

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس حبیبی”  با اعلام این خبر بیان کرد: به دنبال وقوع قتل مردی ۳۰ ساله با اسلحه کلاش در بهمن‌ماه سال ۸۴ در یکی از روستاهای شهرستان “خفر” توسط شخصی به هویت معلوم و متواری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از قاتل هیچ سر نخی وجود نداشت، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات خود را مجددا آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده مخفیگاه قاتل متواری را در استان اصفهان شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به اصفهان اعزام و پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت، موفق شدند قاتل را دستگیر و به شیراز انتقال دهند.

سرهنگ “حبیبی” با بیان اینکه قاتل ۴۵ ساله در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، علت را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مجرمان و افراد هنجارشکن بدانند دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

مطالب مرتبط
برچسب‌ها:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نظرات