عامل قتل کوپن در شهر صدرا دستگیر شد

عامل قتل کوپن در شهر صدرا دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رستم گفت: قاتلی که با اسلحه مردی ۲۴ ساله را به قتل رسانده بود در شهر صدرا از توابع شیراز دستگیر شد. به گزارش اول فارس از مصیری، سرهنگ سید عبدالمحمد نازیدوک اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در دهم آذرماه سال جاری در حوزه استحفاظی ” کوپن” شهرستان رستم […]

فرمانده انتظامی شهرستان رستم گفت: قاتلی که با اسلحه مردی ۲۴ ساله را به قتل رسانده بود در شهر صدرا از توابع شیراز دستگیر شد.

به گزارش اول فارس از مصیری، سرهنگ سید عبدالمحمد نازیدوک اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در دهم آذرماه سال جاری در حوزه استحفاظی ” کوپن” شهرستان رستم و متواری شدن قاتل به مکان نامعلوم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران انتظامی رستم تحقیقات خود را آغاز و با اقدمات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی رستم ادامه داد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به شهر “صدرا ” از توابع شیراز اعزام و در عملیاتی ضربتی قاتل ۳۴ ساله را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ نازیدوک با اشاره به اینکه متهم انگیزه قتل را اختلافات شخصی و مالی  با مقتول عنوان کرد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان رستم  یکی از شهرستان‌های استان فارس می‌باشد که در سمت شمال غربی این استان واقع شده‌است. مرکز این شهرستان شهر مصیری می‌باشد.

مطالب مرتبط

درگیری دو همسایه سر زباله منجر به قتل پیرمرد شد

جزئیات قتل مسلحانه ۲ پسر عمو در روستای « پلنگی » کامفیروز

جزئیات درگیری منجر به قتل یک جوان در پارک «پیرمراد» استهبان

نظرات

  • محمود

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    شهر صدرا شده جولانگاه و‌مخفی گاه قاتلین و‌اباش فراری و یاغی های تخت تعقیب. این چه وضعیت مضحک و مسخره ای هست؟؟


  • ایرانی

    تاریخ : ۱۵ - دی - ۱۴۰۲

    باید مردودبه هم دیگر اعتماد نکند تا دعوا درگیری پیش نیاد وگرنه باید سالها گرفتار دادگاه و شوراه ها باشیم و فقط راه پایان دادن اعتماد نکردن هست هرکجا اعتماد کردم گرفتار شدم این که میگویم تجربه سالها عمر گران است


  • جوانمردی

    تاریخ : ۱۳ - دی - ۱۴۰۲

    الان چهار ماه پرونده قضایی تشکیل دادم تا کنون به نتیجه نرسیدم ….مرتب در دادگاه در رفت و آمد هستم ….پویش مهربانی تشکیل میدهند برای اجاره …ملک را که اجاره دادیم تا کنون نه ودیعه گرفتیم بابت چک بلامحل نه اجاره پرداخت کرده تازه کفتر باز هم هست و در منزل به شغل کفتر بازی مشغول …و هر چه مدارک میرسم برای دادگاه هنوز جوابی نگرفتیم ….بعد مردم چگونه آستانه صبر و تعمل خود را بالا ببرند ….حق و حقوق شهروندی آنها الان کجاست ….هر روز دعوا داریم ….مزاحمت ملکی که داریم ….درگیری و فحش و ناراحتی هم که داریم ….بفرمایید مردم چه کار کنند و چگونه آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند …در این اوضاع وانفسای