چاپ کد خبر: 109301
29 فروردین 1402

عامل قتل یکی از زنان آباده ای دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک زن در شهرستان آباده خبر داد.

قتل 3

به گزارش اول فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی به قتل رسیدن یک زن و پیدا شدن جسد وی در اطراف شهرستان آباده در ۲۶ فروردین ماه سال جاری، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان وقوع این قتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش های شبانه روزی، در نهایت فرد قاتل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه علت قتل در دست بررسی می باشد، گفت: قاتل ۶۷ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد ( چاقو) این زن را به قتل رسانده و جسدش را به طور فجیعی مثله می کند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد، یادآور شد: چند روز پیش یک زن دیگر نیز در شهرستان آباده به قتل رسیده که هیچ ارتباطی به این پرونده ندارد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان ان جنایت نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ حبیبی  تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ماموران انتطامی با هر فرد که بخواهد امنیت و ارامش مردم را به خطر بیندازدبرابر قانون و قاطعانه برخوردخواهند کرد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار