چاپ کد خبر: 106578
23 اسفند 1401

فال حافظ متفاوت امروز ۲۴ اسفند با تفسیر دقیق و زیبا/جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است

فال حافظ روزانه به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد.

فال حافظ اول فارس

اول فارس|سرگرمی: برای اینکه فال حافظ امروز ۲۴ اسفند با تعبیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش اول فارس مشاهده کنید.

نمادفروردین

عشق تو نهال حیرت آمد

وصل تو کمال حیرت آمد

بس غرقه حال وصل کآخر

هم بر سر حال حیرت آمد

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.


نماداردیبهشت

مقام امن و می بی‌غش و رفیق شفیق

گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است

هزار بار من این نکته کرده‌ام تحقیق

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد موفقیت تو به خاطر قاطعیتت است و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده را کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا تحقیق کن.


نمادخردادماه

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت

بانگ نوش شادخواران یاد باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش. آرامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.

فال تیر 1

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کسی ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید هرچه می کشید از رفیق حسود است. با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن.

متولدینمرداد

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست

گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس

که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید صلاح در این است که فعلا به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

فال شهریور

گر تیغ بارد در کوی آن ماه

گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم

لیکن چه چاره با بخت گمراه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می‌رسانید. در برابر حکم الهی تسلیم محض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به نتیجه می‌رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می‌کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.

نمادمهر

شب وصل است و طی شد نامه هجر

سلام فیه حتی مطلع الفجر

دلا در عاشقی ثابت قدم باش

که در این ره نباشد کار بی اجر

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که زمان هجران به سر آمده و صبح صادق دمیده است. شب سیاه به پایان رسیده و حالا نوبت تو است تا به عهدی که بسته ای عمل کنی. اکنون که همه چیز رو به راه است نگرانی به دلت راه نده .

نمادآبان

دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم

و اندر این کار دل خویش به دریا فکنم

از دل تنگ گنهکار برآرم آهی

کآتش اندر گنه آدم و حوا فکنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد دل به دریا زده اید. برای جبران کارهای گذشته حاضرید هر اقدامی بکنید. زمانی وجدان تان راحت می شود که همه کارها را سر و سامان دهید. مشکلات زندگی باعث شده تا سرتان به سنگ بخورد. تصمیم بگیرید برای رسیدن به مقصود کاری کنید که همه انگشت به دهان بمانند. حالا دیگر خوب و بد را تشخیص می دهید.

نمادآذر

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها

فصمت‌ها هنا لسان القال

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زمان وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش.

نماددی

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی

بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته‌ام از شوق با دو دیده خود

ایا منازل سلمی فاین سلماک

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو می شود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدف تان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید. کسی به دیدارتان می آید و غم رهای تان می کند.

نمادبهمن

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که عاشق شده‌اید و همه می خواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشورت امری نیک و پسندیده است اما گاهی عقل و عشق مقابل هم قرار می گیرند. در مورد این مسئله خودتان تصمیم بگیرید، ان شاءالله هرچه خیر است همان اتفاق می‌افتد.

نماداسفند

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم

به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم

به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هرچه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت است ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. ان شاءالله./۲۷


مطالب جالب پیشنهادی برای شما:

ببینید|عکس های منتشر نشده ای از شیراز در ۴۷ سال پیش

آلبومی زیبا از عکس‌های تاریخی شگفت انگیز که هرگز ندیده اید


 در کانال اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناصر نخعی مقدم ـ سعید چهارشنبه , ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۳۹

خدایا ــ خداوندا …. ? کمکم کن
بجا ٱوردن شکرت مگر ممکن است ؟ دریای رحمت و نعمت شما کجا و یک قطره شکر من کجا ؟ اصلا شکر و تعظیم من بنده چه ارزش و اهمیتی دارد ؟ بجز اینکه وظیفه خودم را بجا ٱورده باشم …. پروردگارِ آفریننده ای که حتی به هر نفسم و دم و بازدمم آگاهی ، مگر منتظر به درخواستِ کمکِ منِ بیچاره میمانی !؟ کمک ها را در کانال معرفت و انسانیت آماده نهاده ای که واردِ شوم و بردارم و چنانچه به کانال های دیگر بروم خب طبیعی است که به کمک ها برخورد نخواهم کرد …. اما بازهم من به حکم بنده بودن و بیچارگیِ خودم ، دلم خوش است که درخواست کنم و بگویم کمکم ? کن … هم بخاطر خودم و هم بخاطر دیگران ….

آخرین اخبار