فراخوان انتخاب پیمانکار برای ۱۲ پروژه مهم مرمتی و ساماندهی مجموعه آثار تاریخی و گردشگری در استان فارس

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس برای انتخاب پیمانکار جهت پروژه‌های این اداره فراخوان داد.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳ در این رابطه گفت: این اداره کل برای انتخاب پیمانکار برای ۱۲ پروژه مهم مرمتی و ساماندهی مجموعه آثار تاریخی و گردشگری در استان فارس فراخوان داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: ساماندهی و آماده‌سازی کاخ‌های مجموعه تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب و شهر استخر (بوته زنی)، ساماندهی و مرمت مجموعه شیخ دانیال خنج، ساماندهی و آماده‌سازی مسیر دسترسی به محوطه تل آجری تخت جمشید، ساماندهی و مرمت موزه مردم‌شناسی کازرون و ساماندهی و اجرای پوشش حفاظتی نقش برجسته ساسانی دره تنگاب فیروزآباد ازجمله این پروژه‌هاست.

ثابت اقلیدی همچنین در ادامه گفت: این اداره کل برای مرمت حمام ده به قیر و کارزین ، خانه سلیمان پور فسا و تیمچه صرافیان آباده، بازار قیصریه لار و همچنین اجرای مسیر و دسترسی ایمنی به فضاهای معماری کاخ اردشیر فیروزآباد، مقاوم‌سازی و اجرای نما در غار سنگ‌شکنان جهرم و نورپردازی و محوطه‌سازی حوضچه دختر گبر اقلید اقدام به انتخاب پیمانکار خواهد کرد.

او افزود: متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در مناقصات و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سامانه تدارکات الکترونیک دولت setadiran.ir مراجعه نمایند.