چاپ کد خبر: 109232
28 فروردین 1402

فرد مظنون به قتل دو زن در شهرستان آباده دستگیر شد

دستگیری 1

رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری فرد مظنون به قتل دو خانم در شهرستان آباده خبر داد.

به گزارش اول فارس به نقل از دادگستری فارس ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه از زمان وقوع دو فقره قتل پرونده تشکیل و آغاز تحقیقات جنایی زیر نظر مقام قضایی در دستور کار قرار گرفت، گفت: روند شناسایی و صدور دستورات قضایی و هماهنگی لحظه به لحظه با ضابطین از ابتدا تحت نظارت دبیرخانه پرونده های مهم استان فارس قرار گرفت و این نظارت تا پایان روند دادرسی نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد تکمیل روند اولیه قضایی در دادسرای آباده انجام و روند رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت دادگاه کیفری یک استان است.

گفتنی است قتل دو خانم در شهرستان آباده در ۱۰ روز اخیر باعث انتشار اخبار و شایعات متعددی در فضای مجازی شده بود که با پیگیری های همه جانبه قضایی و انتظامی، فرد اصلی مظنون به این قتل ها ساعتی قبل ( شامگاه دوشنبه ۲۸ فروردین) دستگیر شد.

آباده در ۲۵۰ کیلومتری شیراز در شمال استان فارس واقع شده است.


متهم به قتل زن آباده‌ای دستگیر شد
فرماندار شهرستان آباده گفت: مظنون اصلی قتل زن آباده‌ای دستگیر شد.

میثم خداداد رییس شورای تامین شهرستان آباده در گفت و گو با صداوسیما مرکز فارس، افزود: شنبه ۲۶ فروردین یک زن در آباده به قتل رسید که با تحقیقات کارآگاهان و نیرو‌های امنیتی کمتر از ۴۰ ساعت مظنون به قتل شناسایی و دستگیر شد.

خداداد افزود: ۱۶ فروردین نیز زن دیگری در آباده به قتل رسیده بود که، چون روش قتل هر دو مقتول، مثل هم بود احتمال داده می‌شود قاتل این مقتول نیز مظنونِ دستگیر شده است.

هر دو زن مقتول آباده‌ای توسط قاتل مثله شده بودند.


 انتشار اخبار دستگیری قاتل احتمالی دو زن آباده ای  در حالی است که یک مقام انتظامی استان فارس درخصوص دستگیری قاتلان ۲ زن در شهرستان آباده گفت: تا این لحظه هنوز قاتل یا قاتلین دستگیر نشده و تلاش برای شناسایی ودستگیری توسط تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان دردست اقدام می باشد.

این خبر بروز رسانی می شود


خوردن قهوه در این ساعت باعث دیابت و بیماری قلبی می‌شود!

تاریخ ایران باستان|آنچه ایرانی ها باید از بهرام چوبین بدانند

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار