فرماندار جدید شهرستان بیضاء منصوب شد

فرماندار جدید شهرستان بیضاء منصوب شد

استاندار فارس در حکمی سرپرست فرمانداری بیضاء را منصوب کرد. به گزارش به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در حکمی، خیراله پارسازاده را بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیضاء منصوب کرد. در حکم محمدهادی ایمانیه خطاب به خیراله پارسازاده آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای خیراله پارسازاده […]

استاندار فارس در حکمی سرپرست فرمانداری بیضاء را منصوب کرد.

به گزارش به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در حکمی، خیراله پارسازاده را بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیضاء منصوب کرد.

در حکم محمدهادی ایمانیه خطاب به خیراله پارسازاده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای خیراله پارسازاده
سلام علیکمبه موجب این حکم و بنا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیضاء منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با الهام از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی، برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با روحیه انقلابی، پاک‌دستی و فساد‌‌ستیزی ضمن تعامل با دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح در اجرای دقیق سیاست های دولت سیزدهم و خدمت به مردم شریف شهرستان موفق و موید باشید.
مطالب مرتبط

فرماندار جدید شهرستان نی ریز منصوب شد

فرماندار جدید شهرستان زرقان منصوب شد

حضور نماینده مجلس در یک مدرسه بعد از ۲۷ سال

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۱۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    بیضا رکورد دار تعویض فرماندار در کشور حالا از این رکورد با عث پشرفت هست یا عقب ماندگی بشتر مسولین جواب گو باشند