چاپ کد خبر: 118538
23 مرداد 1402

فروش اقساطی و لیزینگ کامیونت کاما ۹ تن محصول آریا دیزل+ شرایط اقساط

شرکت آریا دیزل بتازگی طرح فروش اقساطی و لیزینگ محصولات خود را آغاز کرده است. در این طرح اقساط ویژه متقاضیان می توانند کامیونت کاما ۹ تن را با اقساط ۳۶ ماهه خریداری کنند.

فروش اقساطی و لیزینگ کامیونت کاما ۹ تن محصول آریا دیزل+ + شرایط اقساط

به گزارش اول فارس ، شرکت آریا دیزل بتازگی طرح فروش اقساطی و لیزینگ محصولات خود را آغاز کرده است. در این طرح اقساط ویژه متقاضیان می توانند کامیونت کاما ۹ تن را با اقساط ۳۶ ماهه خریداری کنند.

متقاضیان و خریداران عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت نام به سایت شرکت آریا دیزل مراجعه کنند

شرایط پرداخت کامیونت کاما ۹ تن

شرایط پرداخت کامیونت کاما ۹ تن طی دو مرحله  و به صورت ذیل است:

پرداخت مرحله اول هنگام ثبت نام  مبلغ ۵۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

پرداخت مرحله دوم ۳۰ روز بعد، مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

 

شرایط فروش اقساطی کامیونت کاما ۹ تن

مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان وام به خریداران کامیونت کاما ۹ تن تعلق می گیرد. باز پرداخت آن ۳۶ ماهه و هر ماه مبلغ ۴۰.۳۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

 

معرفی کامیونت کاما ۹ تن

کامیونت کاما ۹ تن محصول شرکت آریا دیزل می باشد که از اواخر سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه شده است. موتور این کامیونت دارای قدرت ۱۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر، مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

گیربکس بکار رفته در این کامیونت از نوع دستی و دارای ۶ دنده در جلو و ۱ دنده در عقب می باشد. سیستم ترمز کاما دیسکی پنوماتیک در محور جلو و کاسه ای در محور عقب می باشد که به سیستم های ABS و ECS تجهیز شده است.

مخزن سوخت کامیونت کاما ۹ تن از جنس آلومینیومی با ظرفیت ۲۰۰ لیتر است. از امکانات و تجهیزات کامیونت کاما می توانیم به کابین خوابدار،قفل مرکزی،فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی،صفحه نمایشگر لمسی، سیستم تهویه مطبوع دستی ،سیستم آندروید پخش مالتی مدیا و دوربین دید عقب اشاره کنیم .

شرایط اقساط کامیونت کاما ۹ تن

 مشخصات کامیونت ۹ تن کاما

کامیونت کاما ۹ تن نیز موتوری مشابه کامیونت ‌های ۶ تن دارد. اما خب می‌تواند قدرتی حدود ۱۶۰ اسب بخار و نیروی گشتاور حداکثر ۵۵۰ نیوتون متر تولید کند. گیربکس این کامیونت نیز درست مانند گیربکس کامیونت ۶ تن  ۶+۱ دنده‌ای می‌باشد و نیرو به چرخ‌ های عقب منتقل می‌شود. باک این محصول حدود ۲۰۰ لیتر ظرفیت دارد و شما می‌توانید برای انتقال بار حداکثر تا ۶.۲ تن از این کامیونت بهره ببرید.

علاوه ‌بر این موارد، به واسطه فاکتورهای ایمنی حداکثر سرعت هر دو نوع کامیونت، به‌ صورت الکترونیکی و هوشمند محدود شده و شما نمی‌توانید با سرعت بیشتر از ۹۰ کیلومتر بر ساعت با این کامیون‌ ها رانندگی کنید.

کامیونت کاما به ‌عنوان اولین محصولاتی می‌باشند که توسط کمپانی آریا دیزل و با گارانتی ۳ ساله به بازار عرضه شده‌ است. در مقایسه با شرکت ‌های رقیب که تنها ۲ سال خدمات گارانتی ارائه می‌دهند، این موضوع به ‌عنوان یک مزیت شناخته می‌شود. در واقع، این کار آریا دیزل نشان می‌دهد که این محصول تا چه حد با کیفیت تولید شده و تولید کنندگان چقدر به کیفیت محصول تولیدی خودشان اعتماد دارند. این خدمت، علاوه‌ بر این‌ می‌تواند خودروی شما را تا ۳ سال ضمانت کند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

تحویل چند روزه است؟

ناشناس سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

آخه سرعت توی ۹۰میبندندکه بدرد نمیخوره هم پدر ماشین در میاد هم عصاب راننده خورد میشه یجاهایی ممکنه سبقت بگیری نمیشه که

آخرین اخبار