چاپ کد خبر: 119591
5 شهریور 1402

فروش کامیون ۲۶ تن چینی به صورت نقد و اقساط ۳۶ ماهه محصول آریا دیزل

یکی از شرکت های کامیون سازی مشهور، طرح فروش کامیون ۲۶ تن اعتباری – نقد و اقساط – محصولات خود را از ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز می کند.

پیش پرداخت اولیه کامیون سی اند سی+فروش کامیون 26 تن چینی به صورت نقد و اقساط 36 ماهه محصول آریا دیزل پیش پرداخت مرحله دوم کامیون سی اند سی شرایط اقساطی کامیون سی اند سی معرفی کامیون باری ۲۶ تن سی اند سی ۲۵ دیدگاه در “فروش لیزینگی کامیون ۲۶ تن سی اند سی آغاز شد

به گزارش اول فارس، بر اساس این طرح می توان کامیون ۲۶ تن چینی را با پرداخت مبالغی به عنوان پیش پرداخت و الباقی در اقساط ۳۶ ماهه حدود ۶۰ میلیونی خریداری کرد. رانندگان کامیون در انتظار اعلام شرایط فروش محصولات جدید کامیون سازان هستند اما با اعلام شرایط نمی توان استقبال را از هم اکنون پیش بینی کرد.

در هفته های گذشته تماس خبرنگار تین نیوز با نمایندگی های فروش کامیون حکایت از این داشت که بازار در رکود به سر می برد و خریداران با توجه به تحولات مختلف از جمله زمزمه های توافق محدود بین ایران و آمریکا از بازار پا پس کشیده اند.

چنانچه این توافق انجام شود دلار با کاهش مواجه شده و بازارهای مختلف از جمله بازار خودروهای سنگین تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

با توجه به این تحولات انتظار نمایندگی های فروش این است که کامیون سازان در مدل های فروش خود تجدید نظر کنند و فروش اقساطی را به شکل گسترده تری مدنظر قرار دهند.

در این شرایط، آریا دیزل طرح جدید فروش محصولات خود را به زودی و از سه شنبه این هفته آغاز خواهد کرد. این شرکت کامیون ۲۶ تنی را که اخیرا از آن رونمایی کرده است را به صورت نقد و نقد – اقساط در معرض فروش قرار خواهد داد.

خرید قسطی کامیون چقدر پیش پرداخت می خواهد؟

 آریا دیزل کامیون باری ۲۶ تن C&C مدل۱۴۰۲ سفید رنک  فاقد اتاق بار (صرفاً شاسی) مدل ۴۲۰+U مجهز به گیربکس اتوماتیک و ریتاردر ۵ مرحله ای را در این طرح عرضه کرده است.

 پیش پرداخت مرحله اول جهت خرید اعتباری این کامیون در زمان ثبت نام و معادل  .۹۸۳ میلیون تومان، پرداخت مرحله دوم ۳۰ روز پس از ثبت نام معادل ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و پیش پرداخت مرحله سوم(الباقی همزمان با صدور معرفی نامه به لیزینگ و اعلام مکتوب مصوبه زمان دریافت تسهیلات از سوی لیزینگ) معادل۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان است. الباقی پرداخت معادل ۶۰۴٫۳۶۵٫۰۰۰ ریال است که به صورت اقساط ۳۶ ماهه بوده و موعد تحویل این کامیون نیز پس از ۶۰ روز کاری است.

بر اساس این گزارش  اگر خریداران این کامیون خواستار خرید نقدی این کامیون باشند باید مبلغ ۴۸٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بپردازند. پیش پرداخت مرحله اول جهت خرید این کامیون در زمان ثبت نام و معادل  ۹.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، پرداخت مرحله دوم ۳۰ روز پس ازثبت نام معادل ۱۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و پرداخت مرحله سوم در زمان صدور دعوتنامه معادل ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشدکه موعد تحویل این کامیون نیز پس از ۶۰ روز کاری است.

معرفی کامیون باری ۲۶ تن سی اند سی

کامیون باری سی اند سی ۲۶ تنی دارای موتوری با قدرت ۴۲۰ اسب بخار است. این کامیون ۲۱۰۰ نیوتن متر گشتاوری می تواند تولید کند. موتور توربوشارژر و اینترکولر ۶ سیلندر خطی با ۲۴ سوپاپ می باشد. ظرفیت مخزن سوخت این کامیون ۵۵۰ لیتر است.

تجهیزات مدرن و بروزی در این کامیون استفاده شده است که در زیر به برخی از این تجهیزات اشاره خواهیم کرد:

مجهز به سامانه هشدار دهنده انحراف از مسیر، سیستم پخش مالتی مدیا با صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی و مجهز به پورت یو اس بی، چراغ رانندگی در روز، ریموت کنترل بر روی غربیلک فرمان، قفل مرکزی، ترمز پیشرفته اضطراری و… است.

افتتاح رسمی اتوبان اصفهان شیراز مُعطل چیست؟

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

دنیا فقط ولوو

حیدر پنجشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۴

سلام
بااین اوضاع بار مگر کسی که دیوانه باشه بیاد ۵ ملیارد بدهد به یه ماشین که ارزش کمتراز ۲تومنه

آخرین اخبار