چاپ کد خبر: 105588
12 اسفند 1401

فیلم رقص جنجالی رضا عطاران با مهناز افشار

رقص رضا عطارانمهناز افشار

رقص جالب توجه رضا عطاران و مهناز افشار در فیلم سینمایی نهنگ عنبر را در ادامه مشاهده فرمائید.

ساعدنیوز: رقص جالب توجه رضا عطاران و مهناز افشار در فیلم سینمایی نهنگ عنبر را در ادامه مشاهده فرمائید.


نهنگ عنبر فیلمی به کارگردانی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار و محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم با وجود پذیرفتن برخی اصلاحات بازهم مورد تأیید وزارت ارشاد قرار نگرفت و قرار شد با حذف برخی صحنه‌ها مجوز اکران بگیرد.در نهایت این فیلم با حذف برخی صحنه‌ها در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۴ مجوز اکران گرفت.

در نظر سنجی  خبر آنلاین این فیلم از لحاظ محبوبیت در صدر فیلم‌هایی قرار گرفت که همزمان با آن اکران شده‌است.

فیلم با فروش نزدیک به هفت میلیارد تومان، بعد از فیلم محمد رسول‌الله، به دومین فیلم پرفروش سال ۹۴ تبدیل شد.

در سال ۱۳۹۶ دنباله این فیلم با نام نهنگ عنبر ۲: سلکشن رؤیا اکران شد.

خلاصه فیلم
ارژنگ صنوبر (رضا عطاران)، مردی ۵۰ ساله، در زندگی خود دچار تجربه‌های متفاوت و سخت عاشقانه‌ای می‌شود و فیلم بازگوکننده آن ماجراهاست. او که از کودکی رؤیا (مهناز افشار) را دوست داشته، به دلایلی نمی‌تواند با او ازدواج کند و رؤیا با توجه به محدودیت‌های اجتماعی دههٔ شصت، به همراه خانواده‌اش راهی آمریکا می‌شود. ارژنگ که هرگز رؤیا را فراموش نکرده، دست به کارهای عجیب و غریبی می‌زند و در مقاطع مختلفی باز با رؤیا روبه‌رو می‌شود. اما هر بار ناکام می‌ماند. او که حالا در دههٔ پنجم زندگیش ثروتمند شده، دردمندانه و مصرانه از رؤیا می‌خواهد که در ایران بماند و با او زندگی کند. سکانس پایانی فیلم به تصمیم رؤیا می‌پردازد. در پایان ارژنگ رویا را راهی آمریکا می‌کند اما رویا دوباره برمی‌گردد.

طالع بینی بر اساس سال حیوانات ؛ حیوان سال شما چیست؟

اکسیر جوانی : جینسینگ و هرآنچه باید در مورد خواص جادویی آن بدانید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۹

چرا اینقدر بیمار داریم و این همه افراد بیمارند این عجوزه بوزینه خود بیمار روحی ، روانی ، معنوی و عصبی است و چه شاید که متاثر از روح آلوده اش مطمئنا جسمش نیز بیماری های متعدد دارد حال سوال است که چرا عده ایی بیمار یا نادان چرا مدام بدنبال افراد بیماری مثل این هستند و هدف شون چیه ؟!
ببخشید آدم اگر آدم باشه از نجاست و لاشه متعفن دوری می کنی نه اینکه مدام اون رو ورانداز و بالا و پایین کنه تا نجاست و بوی گندش مدام همه جا رو فرا بگیره .
البته که خیلیا بیمارند اما نمی خوان بفمند و باور کنند .

آخرین اخبار