چاپ کد خبر: 98438
3 آذر 1401

فیلم مهاجران شیرازی ها در جشنواره بین المللی فیلم برزیل

جشنواره فیلم Alter do Chão از ۱۶ الی ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲ در کشور برزیل برگزار می شود .

فیلم تجربی “مهاجران” به نویسندگی و کارگردانی “مسعود احمدی” هنرمند شیرازی، فیلمی بدون دیالوگ است که در فضایی نو و خلاقانه ساخته و پرداخته شده است. این فیلم را می توان به مثابه سینمای بی چیز دانست که دارای روایتی شاعرانه و تئاتری گونه دارد.  ساخت این فیلم نه ماه به طول انجامیده است و فیلم برداری آن در تمامی فصول و لوکیشن های متعدد خارجی انجام شده است.

مهاجران 2

داستان مهاجرانی است که از طریق خشونت و ترس از خانه ها و وطن خود فراری هستند را افشا می کند. به طور کامل از طریق نماها ترسیم شده توسط سکوت و پرفورمنس- زندگی ۱۵ نفر با استعاره ها و صحنه های دردناک نشان می دهد .مهاجرت همین است. شما محل تولد خود را ترک می کنید اما هنوز آنجا هستید. شما به جای دیگری می روید، از نظر فیزیکی خود را در جای دیگری احساس می کنید اما خود واقعی خود را پشت سر گذاشته اید.

256

جشنواره فیلم Alter do Chão، محل ملاقات فرهنگ‌های پیرامون تولید سمعی و بصری و دیگر جلوه‌های هنری آمازون برزیل و جهان در سینمای ملی و بین‌المللی و محیط تولید سینمایی، صحنه‌ای برای ارائه‌های موسیقی و سایر رویدادهای هنری برای تقویت تعامل است. از همه علاقمندان به حفظ هوشمندانه و مسئولانه محیط زیست، فرهنگ ها و جوامع آمازون و نمایشگاه فیلم های تولید شده در سراسر کشور، بین المللی و تولید جوامع منطقه و تمام قاره های جهان است.

ارائه‌های فولکلور و نمایش‌های موسیقی غنی آمازون توسط هنرمندان بزرگی که آمازون را در سراسر جهان الهام می‌بخشند و گسترش می‌دهند.

مهاجران 7

پنج روز همنوایی و تجلیل از ارزش های فرهنگی. تعهد محلی، ملی و بین‌المللی به علل و خواسته‌های واقعی ساکنان آمازون که مشارکت‌کنندگان و همکارانی را تشکیل می‌دهند که ضامن جهانی چند برابری انتشار است.

تعداد مخاطبان تخمینی هزاران نفر در طول پنج روز رویداد به دلیل قرار گرفتن در معرض از طریق وب، رسیدن به دید منطقه ای، ملی و بین المللی می باشد.

مهاجران 8

عوامل فیلم مهاجران

نویسنده و کارگردان: مسعود احمدی

تصویربردار: هاشم بیطرف نوبندگانی

تدوین، صداگذاری و تصحیح رنگ: شیما پورسهم الدین

صدابردار: محسن دانشور

موسیقی: آراد آبادانی

عکاس: احسان پارسا، امین غفارپور

طراح لباس: مریم احمدی

مدیر صحنه: محمدعلی بشنام

مسعود احمدی 003

 بازیگران:

شیما پورسهم الدین

غزال رفیعی

مهرداد سهامی

علیرضا یقطین

مجید یزدان شناس

مریم دهقانی

شیوا بافهم

مبینا خیری

سارا زارعی

نگین صغیر

ساناز چمن ماه

تیران علمدارفرد

امیرمحمد سهرابی

امین دولت خواه

فائزه جباری

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار