چاپ      کد خبر: 124121
27 مهر 1402

قابلیت جدید واتساپ : ویس‌های محو شونده و استفاده‌ هم‌زمان از ۲ اکانت در یک گوشی

قابلیت جدید واتساپ : ویس‌های محو شونده و استفاده‌ هم‌زمان از 2 اکانت در یک گوشی
قابلیت ارسال ویس‌ محو شونده این امکان را به کاربران می‌دهد تا هنگام فرستادن ویس، کنترل بیشتری بر حریم خصوصی خود داشته باشند.قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ به زودی معرفی می‌شود.

ویژگی جالب و کاربردی ویس‌های یکبار مصرف واتساپ تا چندی دیگر معرفی و برای کاربران عرضه خواهد شد. این قابلیت می‌تواند یک ویژگی امنیتی نیز باشد.

قابلیت ارسال ویس‌ محو شونده در واتساپ

قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ به زودی معرفی می‌شود. مارک زاکربرگ، مدیرعامل و مؤسس متا شرکت مالک واتساپ، به‌تازگی اعلام کرد که قابلیت جابجایی بین اکانت‌های واتس‌اپ به زودی فعال می‌شود. این ویژگی یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های این پیام‌رسان محبوب خواهد بود.

اما محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان به یک ویژگی جذاب دیگر مجهز خواهد شد که به آن وویس یکبار مصرف گفته می‌شود و بعد از گوشی دادن توسط مخاطب، به سرعت پاک خواهد شد. قطعاً این قابلیت می‌تواند یک قابلیت امنیتی نیز باشد.

بسیاری از کاربران برای استفاده‌ هم‌زمان از دو اکانت واتساپ در یک گوشی، مجبور به نصب نسخه‌های غیررسمی آن می‌شدند؛ اما به‌زودی قابلیت استفاده‌ هم‌زمان دو اکانت واتساپ برای کاربران فراهم می‌شود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، امروز اعلام کرد که قابلیت جابه‌جایی بین اکانت‌ها در واتساپ اندروید فعال خواهد شد. برای انجام این کار، نیازی به استفاده از گوشی دیگر یا خروج از اکانت اصلی نیست.


لاگین همزمان دو اکانت در واتساپ

برای استفاده از اکانت دوم در واتساپ، باید سیم‌کارت داشته باشید تا کد احراز هویت به آن ارسال شود. نیاز نیست سیم‌کارت دوم حتماً داخل آن گوشی باشد و می‌توانید کد را در گوشی دیگر هم دریافت کنید.

به‌گزارش WABetainfo، قابلیت جدید بعدی واتساپ، امکان ارسال ویس‌های محو شونده خواهد بود. با فعال کردن این قابلیت، هم‌ فرستنده و هم گیرنده نمی‌توانند ویس ارسال شده را بیشتر از یک بار بشنوند.

قابلیت ارسال ویس‌ محو شونده این امکان را به کاربران می‌دهد تا هنگام فرستادن ویس، کنترل بیشتری بر حریم خصوصی خود داشته باشند.

علاوه‌براین، گیرنده‌ ویس هنگام فعال بودن قابلیت ویس محوشونده، امکان ذخیره یا ارسال ویس به شخص دیگر را نخواهد داشت  . این قابلیت در نسخه‌ بتای واتساپ فعال است و به‌زودی برای تمامی کاربران واتساپ منتشر خواهد شد.

مطلب جالب:

صفر تا ۱۰۰ کاشت و پرورش درخت گردو که هر باغداری باید بداند

واتس‌اَپ که به آن واتساپ نیز می‌گویند، یک برنامهٔ پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده و مؤسس شرکت و سازندهٔ این برنامه یان کوم است و درحال حاضر شرکت متا پلتفرمز مالک آن است. پیام‌رسان واتس‌اپ، اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آی‌او‌اس است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار