چاپ کد خبر: 102704
5 بهمن 1401

قاتل برادرکش در داراب دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: فردی که برادر ۲۵ ساله خود را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

قتل 1

به گزارش اول فارس ، سرهنگ علیرضا نوشاد چهارشنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در محله “دریمی” شهرستان داراب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل ۳۳ ساله به منزل پدرش مراجعه و به دلیل اختلافات شخصی با برادر خود درگیر و با سلاح سرد وی را به قتل و متواری می‌شود.
فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل که در درگیری از ناحیه پیشانی نیز مجروح شده و با اسم مستعار جهت درمان به بیمارستان مراجعه کرده است.
نوشاد با بیان اینکه کارآگاهان سریعا به بیمارستان مراجعه و موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را دستگیر کنند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان در هنگام اختلافات و درگیری خونسردی خود را حفظ کرده و قانونمندانه عمل کنند؛ زیرا وقوع چنین حوادثی موجب ضرر و زیان مادی و معنوی جبران ناپذیر خواهد بود.
شهرستان داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار