معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت:

قطع برق ۱۳۲۷ مشترک خانگی استان فارس در دستور کار است

قطع برق ۱۳۲۷ مشترک خانگی استان  فارس در دستور کار است

 به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دیگر مشترکان، یک هزار و ۳۲۷مشترک پرمصرف برق که بیش از الگو، مصرف برق داشته‌انددر هفته گذشته شناسایی شدند و پیگیری برای قطع برق آنها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش اول فارس ، علیرضا اسکندری ضمن قدردانی از مشترکانی که با صنعت برق استان همکاری و مشارکت داشته‌اند،گفت: متأسفانه تعدادی از مشترکان خانگی این شرکت با وجود هشدارها و تذکرات درخصوص مصرف بهینه برق، مصارف غیرمتعارف و بالاتر از الگو داشته اندکه چاره ای جز ایجاد محدودیت در مصرف آنها وجود ندارد.

وی تعداد مشترکان خانگی شرکت توزیع نیروی برق فارس را بیش از ۸۵۰ هزار مشترک عنوان کرد و افزود: اکثر مشترکان خانگی استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند.

میزان الگوی مصرف برق برای مشترکان عادی ماهانه ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه و الگوی مصرف برای ماه‌های گرم است و ۶۰۰ کیلووات ساعت برای دو ماه مصرف است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس ادامه داد: تمامی تلاش‌های کارکنان صنعت برق استان در جهت جلب رضایتمندی و تأمین برق پایدار برای مردم استان است و در این شرایط ضروری است تمام مشترکان نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق به میزان حداقل ۱۵درصد اقدام کنند.

او اضافه کرد: به دلیل گرمای بی‌سابقه و استمرار روزهای گرم، شبکه برق کشور در حال حاضر شرایط سختی را به سبب استفاده از ظرفیت حداکثری و بروز حوادث اجتناب ناپذیر تجربه می‌کند؛ بنابراین از همه مشترکان در بخش‌های مختلف تقاضا می‌شود تا با درپیش گرفتن راهکارهای ساده مصرف بهینه برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار (ساعت ١۲ تا ١٨ و ٢٠ تا ٢٣)، همچون تنظیم کولرهای گازی روی ٢۴ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و موکول کردن استفاده از وسائل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی و ظرفشویی به ساعات خارج از اوج بار، مجموعه صنعت برق کشور و استان را در ارائه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری کنند.

مطالب مرتبط

قطع برق وسط گرمای تابستان زندگی شیرازی ها را مختل کرد

۸ راهکار طلایی جهت کاهش مصرف برق کولر گازی

اعتراض نماینده مجلس به قطع گسترده برق در ممسنی و رستم

نظرات