قیمت جدید خانه و آپارتمان در شیراز +جدول

شیراز به‌ عنوان مرکز استان فارس دارای ۱۱ منطقه شهری و محله‌های متعددی است. قیمت مسکن در شیراز نیز بسته به هر محله متفاوت است.

به گزارش اول فارس ، شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور و مرکز استان فارس است که یکی از شهرهای فرهنگی و تاریخی کشور به‌ شمار می‌رود. شیراز در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیر قیمت مسکن مواجه شده است. بررسی‌های انجام‌شده نشان‌ می‌دهد متوسط قیمت مسکن در شیراز متری ۴۳ میلیون تومان است. با این‌ حال قیمت هر متر مسکن در برخی از مناطق این شهر به بیش از ۱۵۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

شیراز به‌ عنوان مرکز استان فارس دارای ۱۱ منطقه شهری و محله‌های متعددی است. قیمت مسکن در شیراز نیز بسته به هر محله متفاوت است. بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن در شهر شیراز حدود ۴۳ میلیون تومان است.

با این‌ حال قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر بسیار متفاوت است؛ به‌ طوری که در برخی از مناطق، قیمت هر متر مسکن ۱۷ میلیون تومان و در برخی مناطق دیگر تا ۱۷۰ میلیون تومان نیز آگهی شده است!

قیمت خانه در شیراز

قیمت جدید خانه و آپارتمان در شیراز +جدول

قیمت‌های متنوع در بازار مسکن شیراز امید خانه‌دار شدن در این شهر را هنوز زنده نگه داشته است. به‌ عنوان نمونه، یک آپارتمان یک‌خوابه با متراژ ۸۰ متر در محدوده عادل‌آباد که سال ساخت آن ۱۳۸۷ است، با قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.منبع:تجارتنیوز

درمان پارکینسون، افسردگی و حتی چاقی با یک آهنربای کوچک‌ و ارزان‌

مطالب مرتبط

قیمت خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن در شیراز/ مستاجران کجا می روند؟

گزارشی از افزایش و گرانی بیش از حد قیمت مسکن در مناطق مختلف شیراز

با ۶۵۰ میلیون تومان کجای شیراز خانه بخریم ؟!

نظرات