لحظه دستگیری قاتل مسلح که ۵ نفر را در فارس کشته و مجروح کرد + عکس

لحظه دستگیری قاتل مسلح که ۵ نفر را در فارس کشته و مجروح کرد + عکس

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که ۲ روز قبل، پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود، خبر داد. به گزارش اول فارس ، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: قاتل مسلحی که ۲ روز قبل، پس از کشتن ۲ شهروند مرد […]

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که ۲ روز قبل، پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود، خبر داد.
لحظه دستگیری قاتل مسلح که ۵ نفر را در فارس کشته و مجروح کرد + عکس

به گزارش اول فارس ، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: قاتل مسلحی که ۲ روز قبل، پس از کشتن ۲ شهروند مرد ۳۵ و ۴۰ ساله در فراشبند و مجروح کردن ۳ مامور انتظامی به سمت کوه‌ها و باغ‌های اطراف شهرستان قیروکارزین متواری شده بود، کمتر از ۴۸ ساعت در کو‌های اطراف شهرستان قیروکارزین دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه وضعیت ماموران مصدوم شده رضایتبخش است، گفت: در مخفیگاه متهم یک اسلحه کلاش به همراه خشاب و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم برای تحقیقات بیشتر درخصوص علت و انگیزه قتل در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، گفت: این اقدام با اشراف اطلاعاتی پلیس و تلاش تیم‌های زبده‌ای از افسران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند انجام شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و ماموران انتظامی با هرگونه شرارت و ناامنی در هر نقطه‌ای از استان قاطعانه برخورد خواهند کرد.

لحظه دستگیری قاتل مسلح که ۵ نفر را در فارس کشته و مجروح کرد + عکس

عکس دیده نشده ارگ حسین آباد شیراز در دوران قاجار

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

مطالب مرتبط

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

واکنش نماینده شیراز به جابجایی مدیران : کسانی که اهل بازی‌های سیاسی هستند نباید سر کار بیایند

درگیری مرگبار اعضای دو طائفه افغانستانی در نیمه شب سیدخندان تهران

نظرات