چاپ       کد خبر: 26644
5 اردیبهشت 1399

ماجرای ابتلای ناگهانی و افزایش آمار کرونا در هرمزگان

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۷۵ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت اخیر در بندرعباس شناسایی شده است.

به گزارش اول فارس از بندرعباس، محمود حسین‌پور شب گذشته در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس در بیان آمار امروز ۴ اردیبهشت موارد مثبت کرونا در هرمزگان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر نتیجه تست ۷۵ نفر در هرمزگان مثبت شده است که تعداد مبتلایان را به ۵۹۴ نفر رساند.

وی افزود: تعداد فوتی‌ها تغییری نکرده و همان ۲۲ نفر است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بیان موارد جدید مثبت کرونا در استان نیز عنوان کرد: موارد جدید شامل بندرعباس ۶۰ نفر، میناب  ۵ نفر ، رودان ۱ نفر، قشم ۱ نفر، لنگه ۳ نفر و حاجی آباد ۵ نفر است.

محمود حسین‌پور امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد:  که این تعداد از ابتدای شیوع کرونا در هرمزگان بی‌سابقه است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: مردم به هیچ‌وجه جهت تهیه ماهی به دستفروشان رو به روی بازار ماهی فروشان مراجعه نکنند زیرا علاوه بر احتمال وجود آلودگی از نظر بهداشت محیط هم مورد تایید نیست.

دکتر حسین‌پور خاطرنشان کرد: هرگونه غفلت در رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط و بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی میتواند باعث ایجاد بحران‌ و انتشار بیشتر بیماری شود و در نهایت بیمارستان‌ها و کادر درمان تحت فشار قرار می‌گیرند.

این در حالی است که علی عامری سیاهویی، رئیس سازمان مدیریت مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس چند روز پیش  از تعطیلی موقت بازار ماهی فروشان بندرعباس خبر داد.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار