چاپ کد خبر: 1685
20 آبان 1397

ماجرای بنر دانش آموزان شیرازی روی بیلبوردهای شهرداری

در هیاهوی بنر های جنجالی نصب شده طی چند مدت اخیر بنری به مناسبت روز دانش آموز بر روی پل ها و بیلبردهای شهر شیراز نصب شد که کمتر مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش اول فارس به نقل از ایرنا ، اقدام دستگاه های مختلف و برخی از سازمان های مردم نهاد در انتخاب جملاتی با معنا و مفهومی که تداعی کننده ارزش های دینی و ملی است و چاپ و نصب آن در سطح شهر طی سالهای گذشته قابل توجه بوده است.
همچنین نصب بنرهایی با محتوای آموزشی، هشدار و یا فرهنگ سازی نسبت به یک مسئله اجتماعی می تواند در روزگاری که دغدغه ها و فکر ها بیش از گذشته مشغول است تلنگری باشد برای اصلاح اموری که به دلایلی در زندگی روزمره کم رنگ، بی توجه و یا رعایت نمی شود. از طرفی برجسته کردن مفاخر و داشته‌های امروز در شرایطی که یکی از اهداف بدخواهان ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم ایران است می‌تواند خنثی کننده دلسردی ها و بی تفاوتی ها باشد.
در هیاهوی بنر های جنجالی نصب شده طی چند مدت اخیر بنری به مناسبت روز دانش آموز بر روی پل ها و بیلبردهای شهر شیراز نصب شد که کمتر مورد توجه قرار گرفت.
بنری در شیراز که کمتر مورد توجه قرار گرفت!
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در گفت و گو با  ایرنا در این باره می‌گوید: به مناسبت ۱۳ آبان و روز دانش آموز تصاویر دانش آموزان نوآور شیراز با هدف معرفی الگوهای موفق دانش آموزی به جامعه و همسالان خود در سطح این شهر به نمایش در آمده است.
ابراهیم گشتاسبی راد افزود: ایجاد فضای نشاط اجتماعی، افزایش عزت نفس و انگیزه مضاعف در بین دانش آموزان و خانواده های آنان و همچنین تجلیل و قدردانی از جامعه فرهنگیان که زحمات زیادی برای آینده سازان این شهر می کشند از دیگر اهداف این طرح است.
وی درباره چگونگی انتخاب دانش آموزان گفت: ۱۱۸ دانش آموز نام آوران رشته های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری, دارای مقام اول تا سوم بین المللی و مقام اول کشوری در سال گذشته بوده‌اند که اسامی آن‌ها طی مکاتبه ای با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار