چاپ کد خبر: 43347
2 بهمن 1399

” سرمایه دار و صاحب کارخانه ” میلیاردر دروغگو در بوشهر دستگیر شد

کلاهبردار
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که تحت پوشش سرمایه دار و صاحب کارخانه از تعدادی تجار بوشهری ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس، سردار “خلیل واعظی” بیان داشت: در پی شکایت تعدادی افراد مال باخته درخصوص وقوع کلاهبرداری میلیاردی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان داشت: سریعا تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس مشخص شد، فردی با پوشش سرمایه دار، صاحب کارخانه و شرکت و با اظهار اینکه قادر به تهیه و واگذاری خودرو، اقلام خوراکی (خصوصا برنج) بوده از تعدادی تاجر در استان های بوشهر، فارس و تهران مبالغی را از ۲۰ تا ۵۰ میلیارد ریال جمعا به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و بدون انجام تعهدات به مکان نامعلومی متواری می شود.

سردار واعظی با بیان اینکه متهم در بازار فعالیت داشته و در زمینه خرید و فروش کالا اشرافیت داشته و همین امر سبب می شد تا به راحتی متقاضیان را توجیه و آنان را اغفال کند، افزود: افراد مال باخته بدون تجربه و صرفا با هیاهوی بازار در صدد خرید کالایی بودند که مرتبا در بازار کمیاب شده و ارزش افزوده داشته باشد به وی اعتماد کرده و سرمایه خود را در اختیار این فرد قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی  با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه متهم را در سطح شهر تهران شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار خلیل واعظی  توصیه کرد: شهروندان به خصوص افراد سرمایه گذار قبل از هر گونه اقدام اقتصادی یا سرمایه گذاری،حتما استعلامات و تحقیقات لازم را از شخص و یا اشخاص حقیقی یا حقوقی اخذ کنند.عضو گروه تلگرام اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار