چاپ کد خبر: 34257
29 مرداد 1399

ماجرای عجیب قتل یک نفر به دلیل ممانعت از شکار در داراب

قتل به دلیل ممانعت از شکار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه درگیری به دلیل ممانعت از شکار در داراب به قتل انجامید، از شناسایی و دستگیری قاتل طی مدتی کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: بعد از اعلام وقوع یک درگیری به مرکز فوریت‌های پلیس در یکی از روستاهای داراب، ماموران بلافاصله در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی در حین درگیری به قتل رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، محمدی گفت: برابر گزارش ماموران اعزامی در این حادثه ۴ جوان به دلیل نامشخصی با یکدیگر درگیر می‌شوند که منجر به کشته شدن یکی از آنان شده است.

وی ادامه داد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل که فراری شده بود آغاز شد و سرانجام در کمتر از ۲۴ ساعت با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، این فرد به همراه برادرش، دستگیر می‌شوند.

معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: براساس اقرار قاتل، وی به همراه برادرش برای شکار پرنده، با اسلحه بادی پیشرفته، به روستای محل درگیری عزیمت می‌کنند که مقتول به همراه دوستش با هدف ممانعت از شکار سراغ آنان رفته و کار به درگیری می‌انجامد.

محمدی اضافه کرد: برابر اقاریر متهم، در حین درگیری، قاتل خشمگین شده و با اسلحه به سمت مقتول تیراندازی می‌کند.

معاون انتظامی فارس با یادآوری اینکه سلاح به کار رفته در صحنه درگیری و ۲ قبضه اسلحه جنگی از نوع سوزنی و رولور به همراه مهمات مرتبط توسط ماموران کشف شده است، گفت: قاتل به همراه برادرش برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده‌اند.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار